Ie9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een hupl vraag welke ik eerst zelf heb opgezocht en een kenner gebeld. Maar we komen er niet uit.
Sinds ik internet exploren 9 heb ,staat er als ik internet open maak en webpagina;s bezoek ,dat maar een dag wat ik gedaan hebDaarvoor klik ik (onder het sterretje boven aan de pagina ) staat er allenen dus wat ik die dag heb gedaan plus wat ik op mijn computer heb gedaan.
Echter ik wil weer een paar weken de bezochte website terug zien . Dat doet hij dus niet .
Ik heb de instellingen staan zo als het moet en bewaren op 21 dagen staan. Zo kon ik per week 3 weken terug kijken .
Nu dus maar 1 dag. Ik heb IE9 verwijderd en opnieuw er op gezet maar ook dan doet hij niets.Ik heb inmiddels alles in geschiedenis verwijderd ,ook dat helpt niet.
Ik meld nog even dat ik hem ook op mijn laptop heb staan precies zo ingevuld en daa doet hij het wel.
Mijn hoop is nu op u gericht . Vriendelijke groet Elegance
 
Dag elegance

Open Internet Explorer en ga naar Extra > Internetopties
Klik op tabbladje Algemeen
Is Browsegeschiedenis aangevinkt?
Wat is allemaal aangevinkt als je daar op verwijderen klikt.
Bij instellingen , welk keuzerondje is gemarkeerd?
 
Dag elegance

Open Internet Explorer en ga naar Extra > Internetopties
Klik op tabbladje Algemeen
Is Browsegeschiedenis aangevinkt?

Browsegeschiedenis is niet aangevinkt

Wat is allemaal aangevinkt als je daar op verwijderen klikt.


Tijdelijke bestanden/Cookie/Geschiedenis zijn aan gevinkt

Bij instellingen , welk keuzerondje is gemarkeerd?


ellke keer als ik een webpagina bezoek. Had die eerder staan op automatich
 
Open Internet Explorer
ga naar Extra ..... Internetopties
Klik op tabbladje Algemeen
je dient het vinkje uit te zetten bij browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten
daarna klik je op toepassen en ok
 
Open Internet Explorer
ga naar Extra ..... Internetopties
Klik op tabbladje Algemeen
je dient het vinkje uit te zetten bij browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten
daarna klik je op toepassen en ok

Zie boven die stond al uitgevinkt. Best moeilijk he!
 
ok , doe dan het volgende ...
open internet opties ...
tap geavanceerd..
klik nu op de button "opnieuw instellen " hier bij word de internet browser opnieuw ingestelt...
je krijgt van windows uit een waarschuwing "ga gewoon verder met deze bewerking"..
sluit de browser en heropen deze weer nadien ...
 
ok , doe dan het volgende ...
open internet opties ...
tap geavanceerd..
klik nu op de button "opnieuw instellen " hier bij word de internet browser opnieuw ingestelt...
je krijgt van windows uit een waarschuwing "ga gewoon verder met deze bewerking"..
sluit de browser en heropen deze weer nadien ...



Heb ik gedaan en opnieuw opgestart
 
surf naar verschillende sites en kijk dan of je nu de surf geschiedenis vermeld zie staan ...
herstart je systeem en kijk nog eens bij de geschiedenis
 
Jammer he Ik heb vannacht nog even wat site's bezocht om te zien wat hij van morgen had staan. Helaas helemaal niets . vanmorgen weer gedaan en 15 website's bezocht maar na opnieuw opstarten is alles weer verdwenen.
Gr, Elegance
 
Had ik wel tot 3 weken terug toen kreeg ik advies om hem te verwijderen om dat ik de virusscanner heb van Windows Security Essentials. Maar ik heb wel het programmen nog in mijn downloads staan van Diskcleaner
Het valt mij op dat elke keer ik de computer opnieuwopstart de dag bezoeken ook weer verdwenen is.
 
Dag elegance , ik heb de indruk dat je het niet moet gaan zoeken bij de Internet Explorer maar bij één of andere software die automatisch je geschiedenis opruimt als je internet explorer of de computer afsluit.
Daarom dacht ik aan Ccleaner , omdat je daar kan instellen om de geschiedenis, cookies enz.... automatisch op te ruimen .
Welke cleansoftware heb je allemaal op je computer geïnstalleerd staan.
Windows Security Essentials is antivirussoftware en geen clean software.
 
DANK JE WEL VOOR JE INZET, MAAR LIJKT MIJ BETER MAAR TE STOPPEN iK HEB OOK DIT NOGmaals EVEN GEDAAN (Proxyinstellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen. ) maar ook dit werkt niet. IK denk dat ik het moet gaan proberen met een andere browser? .
Mocht ik de oplossing alsnog zelf vinden dan laat ik het even weten.
elegance
 
DANK JE WEL VOOR JE INZET, MAAR LIJKT MIJ BETER MAAR TE STOPPEN iK HEB OOK DIT NOGmaals EVEN GEDAAN (Proxyinstellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen. )

Hoe staan de proxy instellingen nu? Dat we hier binnenkort niet lezen dat uw computer gehackt is.
Open Internet Explorer en ga naar Extra > Internetopties.
Klik op tabbladje verbindingen en Klik daar op Laninstellingen.
Wat is daar allemaal aangevinkt? Proxy instellingen heeft niets te maken met je browsegeschiedenis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan