Windows 11 iets weg

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
normaal kan ik daar links onderaan maar aanklikken dan widgets
het gebeurt dat het terugkomt na een herstart
maar kan ik het anders weer aanvullen

hetgeen er normaal bijstaat is "ontdekken " zie 2de bijlage

Bijlagen

• Schermafbeelding 2025-12-08 134717.png
    Schermafbeelding 2025-12-08 134717.png
    136 KB · Weergaven: 33
  • Schermafbeelding 2025-12-08 140447.png
    Schermafbeelding 2025-12-08 140447.png
    184.4 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
misschien eerst uitleggen waar je dit hebt ... lijkt me niet om de Widgets van Windows 11 te gaan.
Wat is het dan wel ?

En je uitleg over het probleem is wel héél summier en beetje ondoorgrondelijk. Probeer het eens beter te beschrijven aub ?

PhilipV , normaal krijg ik was in mijn tweede bijlage - een icoontje met ontdekken staat erbij, berichten van MS denk ik staat - en wat The End in # 3 ook aantoont , maar zoals ik zei, bij de volgende opstart is alles terug , raar dat het nu en dan verdwijnt , toch ?

had toch graag antwoord op mijn vraag gezien ... maar ik vermoed nu dat het om de widgets gaat van je desktop, dus Windows en niet in Edge of zo ?

In dat geval heeft het te maken met het al dan niet aangelogd zijn of contact kunnen krijgen met je MS account ...

dag PhilipV
ik kan alleen zeggen dat als ik de PC open er onderaan links op mijn bureaublad dat icoontje -of hoe noem je dat ? - verschijnt en als ik daarop klik , ik 2 dingen zie , "ontdekken " en "widgets "
Schermafbeelding 2025-12-09 134327.png

en soms is dat "ontdekken " weg en alleen de widgets
bij heropstarten is dat alle 2 terug en zie ik wat ik toon in bijlage
mijn vraag was eigenlijk altijd , waarom verdwijnt dat nu en dan , en hoe kan ik het zonder heropstarten terug krijgen
The End toont dat ook een beetje in "# 3
Schermafbeelding 2025-12-09 133743.png

sorry , beter of meer kan ik niet meegeven ................

Terug
Bovenaan