Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
PhilipV, Ik begrijp je uitleg niet. Kan je dat anders formuleren ?Zoals je wel weet @The End is een account verwijderen niet mogelijk omdat de ganse database dan zou crashen want in elk van de talloze berichten zit een verwijzing naar die account.
Wat ik er nog van af weet van vroeger als moderator, je kan de account verwijderen maar de postjes blijven dan bestaan onder gast of zo.De grond van de zaak lijkt me toch verbazend want een account verwijderen zou toch moeten kunnen ?
Anders geformuleerd : alle berichten uit het verleden moeten gekoppeld blijven aan een account. Dat kan een andere zijn dan de oorspronkelijke account.PhilipV, Ik begrijp je uitleg niet. Kan je dat anders formuleren ?
De grond van de zaak lijkt me toch verbazend want een account verwijderen zou toch moeten kunnen ?
Heb ik hier nog niet gezien, koppig ja.hautain gedrag.
bedankt XHeb ik hier nog niet gezien, koppig ja.
Ik geef The End gelijk, niet dat hij stopt natuurlijk maar wel dat hij op zijn strepen gaat staan.
sorry albert.1946 maar dit incident is te wijten aan ... iemandHet is ten zeerste te betreuren dat we, met alle leden en bezoekers, van dit onvolprezen forum niet beter kunnen samenwerken, meningen mogen verschillen maar uiteindelijk moet het voor iedereen respectvol zijn zonder hautain gedrag. Het moet de bedoeling zijn de vragensteller zo goed mogelijk te informeren, hopelijk wil " The End" zijn besluit herzien
Leuke woordspeling, de rotte appel is Aardbei, heeft tenslotte een appel als avatargeniet van pctuts maar zonder mij: de rotte appel.