ik ben hier klaar ...

Wij proberen bij discussies natuurlijk altijd beide ruziemakende partijen te bewaren als leden, daar zijn we per slot van rekening een publiek forum voor. Maar als dat echt niet lukt moet soms de afweging worden gemaakt wie het meest in de fout gaat en moet die maatregel worden genomen. Maar dat is echt het laatste middel, want er wordt altijd één gebruiker/lid verloren op die manier...

The end is een goed iemand hoor. Dit is iemand die veel goede bijdragen levert op dit forum. Ik zou hem ook niet graag zien gaan. Maar ja The end kan soms een beetje koppig zijn, dat ligt in zijn karakter. Ik heb er geen problemen mee met die mens.

Zoals je wel weet @The End is een account verwijderen niet mogelijk omdat de ganse database dan zou crashen want in elk van de talloze berichten zit een verwijzing naar die account.
In Xenforo kan je heel eenvoudig een account verwijderen. Het bericht blijft dan zonder problemen staan en de naam van de poster kan heel eenvoudig gewijzigd worden (naam is dan niet meer aanklikbaar omdat het dan niet meer aan een account is gekoppeld).
Maar zoals ik het lees speelt er iets op het forum wat @The End dwars zit (en mogelijk al is opgelost).
Tip voor @The End: Je kan berichten rapporteren zodat een admin of moderator dat te zien krijgt. Je kan vervelende forumleden ook met 1 druk op de knop "negeren" zodat je daar geen berichten meer van zal zien.

Bijlagen

• Schermafdruk van 2025-05-20 19-30-11.png
    Schermafdruk van 2025-05-20 19-30-11.png
    29.7 KB · Weergaven: 11
Je kan vervelende forumleden ook met 1 druk op de knop "negeren" zodat je daar geen berichten meer van zal zien.
Is waarschijnlijk vaag bekend maar nog niet geprobeerd door de meesten.
Moet je eens (tijdelijk) doen .. krijg je de meest onbegrijpelijke, onsamenhangende discussies doordat de interventies van die persoon er van tussenuit vallen ... meestal niet meer te volgen of iets zinnigs van te maken.

Logisch feature van een forum-platform maar in de praktijk best te mijden.

Oeps ...hopelijk word ik nu door @Gouwepeer niet meteen in de 'negeer'-ban geslagen .... :ROFLMAO: 🤝:sick:

Terug
Bovenaan