Ik ben Marcel Raafs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Marcel Raafs woon in een randgemeente van Breda (NL)
Ik vind het een goed idee om kennis en ervaringen uit te wissellen als het gaat op pc gebruik. Het is een kostbaar iets en men wordt er bijna toe gedwongen om met een pc te werken. Met name de ouder generatie die nu bijvoorbeeld moet internet bankieren omdat de bank op de hoek van de straat de deuren sluit. en zo zijn er nog een tal van voorbeelden dat je gedwongen wordt om met een pc te werken. Tot nog toe heb ik persoonlijk al een tal van pc gebruiken kunnen helpen. Maar net zoals iedere pc gebruiker loop je wel eens vast. Dan is dit forum de juiste plek waar je terecht kunt als het gaat om uitwisseling van problemen.
 
Hoi Marcel, welkom op de site waar ik al heel lang en met veel plezier op kom. Ik weet zeker dat jij er ook veel plezier aan gaat beleven en dat je velen van ons kunt helpen.

Aloys
 
Welkom op PCTuts Marcel!!! Zoals je zelf zegt loopt de meest ervaren pcgebruiker wel es ergens vast. 4 ogen zien meer dan 2. dus bij deze: veel plezier hier, en wie niet vraagt niet weet:duimop::duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan