Status
Niet open voor verdere reacties.
De reden hiervoor is omdat veel bestanden naargelang hun inhoud zdz documenten;muziek;TV-Opnamen;downloads in windows automatisch naar hun respectievelijke mappen van de gebruiker worden geschreven zdz mijn muziek;mijn video's en het veel veiliger is om deze op een andere partitie en/of andere drive te zetten ivm dataverlies virussen plaatsgebrek maar ik wil vooral mijn C partitie niet groter maken dan nodig

Vraagje...



1) Als ik nu een backup maak met Ghost dan gaat hij die map toch ook back-uppen he
2) ook als deze op een andere HDD staat ?
3)moet ik deop te nemen index locatie's nu ook bijstellen of is windows slim genoeg om te bseffen dat hun locatie veranderd is
4)Moet ik nog ergens op letten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt mij betr om deze mappen dan nog eens te verplaatsen naar een respectievelijk gekoppeld station lees ik nu maar daar hb ik nog geen kaas van egeten
 
en die appen blijven gewoon in mijn C staan alleen met doorverwijzing dus als ik ze daar wis zijn ze op de andere partitie dus ook degelijk verwijderd en de vuilbak staat daar af dat word dus een recover my files gelukkig heb ik nog ergens voldoende vrije ruimte ivm overschrijven tijdens recovery man man man dit is opletten geblazen hoor
 
Mappen zijn verplaatst
vuilbakken terug op elke partitie ingesteld heb windows de grootte maar laten kiezen systeemherstel enkel op C:\ schijf (OS) nu ga ik eens wat lezen over gekoppelde volumes

heeft er al iemand een antwoord ivm backups/restore?
 
Mappen zijn verplaatst
vuilbakken terug op elke partitie ingesteld heb windows de grootte maar laten kiezen systeemherstel enkel op C:\ schijf (OS) nu ga ik eens wat lezen over gekoppelde volumes

heeft er al iemand een antwoord ivm backups/restore?


Heb met Norton Ghost een drive backup gemaakt dus zal wel snor zitten

P.S. Wat die uitgebreide partities betreft zal in mijn geval niet gaan heb al het maximaal aantal partitie's op beide HDD's en is ook niet meer nodig ga dat dus niet bestudderen anders krijg ik nog een punthoofd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan