Ik heb windows 7 er opnieuw opgeset,maar kan windows old niet helemaal verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aad.dekker

Gast
Ik heb pas windows 7 er opnieuw opgezet op de pc.maar window old kan ik niet helemaal verwijderen.Hoe kunnen we dat oplossen?vr gr aad dekker
 
zo te lezen heb je je nieuwe windows OVER je oude gezet daarom staat er windows old en deze kun je niet volledig verwijderen
verkeeeeeeerd gedaan
je moet als je een nieuwe instalatie doet van windouw je schijf formateren zo dat de oude voledig weg is
 
zo te lezen heb je je nieuwe windows OVER je oude gezet daarom staat er windows old en deze kun je niet volledig verwijderen
verkeeeeeeerd gedaan
je moet als je een nieuwe instalatie doet van windouw je schijf formateren zo dat de oude voledig weg is
Daar begin ik niet aan om te formateren.Windows 7 draait nu goed.En wat heb ik kunnen verwijderen ging wel.ik zoek naar een anderen oplossing nog bedankt.vr gr aad dekker
 
bedoel je de map windows.old ....

lees dan het volgende door ....
Hoe kan ik de map Windows.old verwijderen?
Als u Windows 7 installeert door een aangepaste installatie uit te voeren en de partitie tijdens de installatieprocedure niet formatteert, worden bestanden die in uw eerdere versie van Windows werden gebruikt, opgeslagen in de map Windows.old.
Welke typen bestanden in deze map worden opgeslagen, hangt af van uw computer.
Nadat u Windows 7 een tijdje hebt gebruikt, bijvoorbeeld een week of twee, en u zeker weet dat alles in orde is met uw bestanden en instellingen, kunt u veilig Schijfopruiming gebruiken om Windows.old te verwijderen en om schijfruimte vrij te maken.

Waarschuwing
Voordat u Schijfopruiming gebruikt, moet u controleren of alles in orde is met uw bestanden en instellingen in Windows 7.
Het verwijderen van de map Windows.old kan niet ongedaan worden gemaakt.



1..Open Schijfopruiming door te klikken op de knop Start.
Typ Schijfopruiming in het zoekvak en klik vervolgens in de lijst met zoekresultaten op Schijfopruiming.
Als u wordt gevraagd een station te kiezen,
klikt u op het station waarop u zojuist Windows hebt geïnstalleerd
en klikt u vervolgens op OK.


2..Klik in het dialoogvenster Schijfopruiming op het tabblad Schijfopruiming
op Systeembestanden opruimen.
Als u opnieuw wordt gevraagd een station te kiezen,
klikt u op het station waarop u zojuist Windows hebt geïnstalleerd en klikt u vervolgens op OK.


3..Schakel het selectievakje Vorige Windows-installatie(s) in
en eventueel andere selectievakjes voor de bestanden die u wilt verwijderen en klik op OK.


4..Klik op Bestanden verwijderen in het bericht dat wordt weergegeven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via tune utilities 2011 programma.Veilig kunnen verwijderen.Windows old.Had nog 12 kb wat hij niet kon verwijdere.daar heb ik vred mee.Heb de map windows old gewijzigd in vuinisbak.vr gr aad dekker onderwerp gesloten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan