Ik krijg steeds de melding er staan bestanden in de wachtrij om op schijf enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

WSB

Gast
Beste mensen,
ik krijg steeds, bij opstart en tussentijds zo nu en dan, de mededeling dat er bestanden in de wachtrij staan om op schijf te worden gezet. Echter ik heb geen bestanden om op schijf te worden gezet.
Ik heb al van alles en nog wat, o.a. met diverse tips van deze en gene, geprobeerd, doch het herhaalt zich nog steeds.

Wie heeft de gouden tip?
Bij voorbaat dank voor meereizen met met mijn probleempje.

WSB
 
Dat betekent dat er tijdelijke bestanden klaar staan van ooit en weleer :)
Kies voor branden om in het venster te geraken en delete de bestanden die daar staan,sluit het venster zonder echt te branden natuurlijk.

suc6
 
Beste hehe,
dank voor je reactie. Gedaan als gezegd, er staan echter geen bestanden...en er valt niets te deleten en de terugkererende melding blijft.
Het ei, in deze, is derhalve nog niet gevonden!
WSB
 
wat je hier ga toepassen is eigenlijk bedoeld voor het geval er wél nog documenten te zien zijn in de wachtrij, maar ik sluit niet uit dat het ook jouw probleem kan oplossen.

N.B.
het werd geschreven voor Vista en Windows 7.
Voor XP kies je in plaats van het invoerveld in Start uiteraard het invoerveld Uitvoeren.
Klik op de knop Start,
typ in het invoerveld NET STOP SPOOLER en druk op Enter.
Blader nu in Windows Verkenner naar C:\Windows\System32\spool\PRINTERS.
Verwijder de bestanden in deze map. [Indien aanwezig, uiteraard.]
Klik nogmaals op Start
en typ nu in het invoerveld NET START SPOOLER en druk op Enter.


bron
 
Laatst bewerkt:
Beste gtex en andere adviseurs.
Alle adviezen, hoe goed ook, werkten niet bij mij.
Zelf had ik steeds het idee en gevoel dat het met de werking van verkenner had te maken, wat proberen op te lossen in verkenner lukte niet
vandaar mijn probleem neergelegd op deze site..

De oplossing gevonden, via een heel andere weg. Misschien een goed tip voor een ander met wachtrij probemen!?
Ik heb verkenner inactief gemaakt en, in plaats daarvan, free commander geïnstalleerd. In de free commander kon ik wel het een en ander
resetten (eventuele, verborgen of geen bestanden) wissen. OPGELOST!
Aanbeveling free Commander een zeer prettig en overzichtelijk en functioneel programma.

Bedankt allemaal.
WSB
 
fijn dat je de oplossing hier vermeld...
voor de anderen met hetzelfde probleem is hier de download naar de free commander
Help file: uitpakken na het downloaden en kopieer de help file in de FreeCommander installatie folder op je C schijf.
note : deze werkt op xp , vista en de win7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan