Status
Niet open voor verdere reacties.
heej helpers van deze site kan iemand mij per email voorzien van de twee bestandjes in de map windows met de naam services.
ik mis ze namelijk na een virus maar heb zelf geen cd rom van windows.
alvast bedankt:duimop:
 
heej helpers van deze site kan iemand mij per email voorzien van de twee bestandjes in de map windows met de naam services.
ik mis ze namelijk na een virus maar heb zelf geen cd rom van windows.
alvast bedankt:duimop:

zou je wel een betere beschrijving moeten geven van de bestanden alvorens er eventueel hulp kan geboden worden is momenteel maar magertjes.
 
zou je wel een betere beschrijving moeten geven van de bestanden alvorens er eventueel hulp kan geboden worden is momenteel maar magertjes.

de twee bestandjes heten services
iedergeval alvast bedankt
oh ja ik ben inderdaad met een beetje weinig info gekomen,
ik heb windows xp home edition
als je naar start>deze computer>c:>windows
gaat dan staan daar bijna onderaan bij de s twee verschillende mappen services deze helpen je bij windows update .
deze zijn bij mij verwijdert omdat ik een virus had.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens een oude laptop met XP home opgestart, maar ik heb daar geen map of bestand "services" staan.
Wel is de map ServicePackFiles aanwezig
 
ze staan bij mij gewoon appart van elkaar .
de een gewoon als map (wit met blauwe rand)en de ander als map met twee tandwieltjes erin
 
Ik kan je hiermee niet helpen, omdat ik dit niet heb in XP Home.
Ik vraag me dan wel af of dit standaard bij XP Home hoort, of dat dit bestanden zijn die door één of ander programma gemaakt zijn in de Windows map.
 
de twee bestandjes heten services
iedergeval alvast bedankt
oh ja ik ben inderdaad met een beetje weinig info gekomen,
ik heb windows xp home edition
als je naar start>deze computer>c:>windows
gaat dan staan daar bijna onderaan bij de s twee verschillende mappen services deze helpen je bij windows update .

deze zijn bij mij verwijdert omdat ik een virus had.

Er staan daar bij mij geen mappen met deze naam.
 
de enige plaatsen waar ik ' services ' kan vinden is
uitvoeren typ ; servives.msc ok
uitvoeren typ : msconfig ok , bovenaan is een tabblad ' services '
rechter klik op ' start ' - - eigenschappen -- geavanceerd - - systeembeheer aanvinken
 
de twee bestandjes heten services
iedergeval alvast bedankt
oh ja ik ben inderdaad met een beetje weinig info gekomen,
ik heb windows xp home edition
als je naar start>deze computer>c:>windows
gaat dan staan daar bijna onderaan bij de s twee verschillende mappen services deze helpen je bij windows update .
deze zijn bij mij verwijdert omdat ik een virus had.

Er staat bij mij maar één map met de naam ServicePacksFiles,is het die je bedoelt?
 
Indien u "services.msc" bedoelt, dit is een microsoft common console document en dat kun je waarschijnlijk niet van de ene pc op de andere zetten. Dit bestand regelt de "services" die al dan niet moeten opstarten en is afhankelijk van de programma's die op een pc staan.

Dat witte met blauwe rand is ook geen map maar een toepassing.
De naam hiervan is services.exe

Deze beide bestanden moeten in de map "System32" staan.

Services.exe kunt u kopiëren vanuit de map "Servicepackfiles - i386" naar de map System32.
 
Het bestand services word vaak gewist bij besmetting.
Je vind het inderdaad in de i386 map zoals JW zegt (in de map 'windows' dacht ik.
Een malware schakeld je services uit om je beveiliging uit te schakelen.
Als je de bestanden hebt teruggezet, kijk na herstart dan eens na welke services uitgezet zijn en schakel de nodige services terug in.
In bijlage vind je de services die bij een fresh install uitgeschakeld staan, deze mogen uitgeschakeld zijn.
Geef de uitgeschakelde services door die niet overeen komen met de bijlage dan kijk ik na of je ze op automatis, dan wel op handmatig moet zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan