Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is veel geld dat je gaat uitgeven ...
opmerking betreffende de 2de link : oppassen indien je deze daar besteld ,waarschijnlijk krijg jij hem dan ook in een buitenlandse taal toegestuurd !
de 1ste heeft 2x 1TB schijven aan boord en is voorzien van 16GB geheugen ...
zelf zou ik er géén 1600€ aan besteden .
 
Ik bestel deze daar zeker niet in een winkel in belgië en waarom geen 1600 € uitgeven ? is toch een degelijk toestel de 2de e :)
waar ik die zou kopen staat hij aan 1499
 
ik zeg dat ik er géén 1600€ aan zou geven !

het is zeker een degelijk toestel...(de 1ste dan )
het toestel in je eerste link heeft zoals ik eerder al aangaf 16GB geheugen (en 2 x een) 1TB harde schijf
terwijl het toestel in je 2de link maar 12GB geheugen heeft en er maar (1) 1TB harde schijf aanwezig is .!
 
ik zeg dat ik er géén 1600€ aan zou geven !

het is zeker een degelijk toestel...(de 1ste dan )
het toestel in je eerste link heeft zoals ik eerder al aangaf 16GB geheugen (en 2 x een) 1TB harde schijf
terwijl het toestel in je 2de link maar 12GB geheugen heeft en er maar (1) 1TB harde schijf aanwezig is .!



thx
 
Waarom per se een HP? Er zijn ook andere merken laptops die voor dat geld met een SSD én een HDD zijn uitgerust. Kijk eens naar de XPS serie van Dell. Of ASUS brengt gaminglaptops uit. Laatst een gezien met een i7 (of een AMD equivalent), een GeForce graka, 16GB geheugen, 256GB SSD en een 750GB HDD. Voor 1700 euro, dat ga je nu ook ongeveer uitgeven.
 
Als ik zoveel geld zou uitgeven aan een HP laptop, dan kocht ik me zoiets:
HP EliteBook 2570p notebook pc | HP® België

Je hebt de standaard particulier reeksen, en dan de business reeksen (Probook en Elitebook)
Zo'n EliteBook is een zeer degelijk toestel. Keuze uit Window 7 nog, aluminium behuizing (zeer stevig!), 3 jaar garantie,...
 
Als ik zoveel geld zou uitgeven aan een HP laptop, dan kocht ik me zoiets:
HP EliteBook 2570p notebook pc | HP® België

Je hebt de standaard particulier reeksen, en dan de business reeksen (Probook en Elitebook)
Zo'n EliteBook is een zeer degelijk toestel. Keuze uit Window 7 nog, aluminium behuizing (zeer stevig!), 3 jaar garantie,...

Ja idd van mijn werk heb ik een pro book van HP


Ik zal zien maar inderdaad moet ééntje zijn met SSD in :)
 
Voor mij nooit nog een Acer... Zullen wel andere personen zijn die daar tevreden van zijn. Maar de mijne had het niet echt lang uitgehouden...
 
jha :) dat kan je met ieder toestel tegenkomen natuurlijk , ik heb al 2x een HP gehad en 2x mobo stuk natuurlijk garantie maar ja :) heb nog eentje gevonden HP ENVY dv7-7390eb is wel iets minder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan