imgdumper

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Weet er iemand hoe IMGDumper werkt?
Ik upload een foto vanop mijn pc en plaats dan de link
56990fd0b5bd3-fast_background2.jpg
 
heb jij een dual boot op je systeem staan ( 2x Windows 10) want er staat 2x een partitie zonder naam ( dit is dus de herstel partitie ).

*jij dient 1 partitie zonder naam te selecteren + de herstel partitie en de C
 
ik heb dus een dual boot hier op dit systeem 1 x staat de Windows 10 pro op de SSD en 1x op de HDD
hier zie je dan duidelijk 2 x een vermelding van de "partitie zonder naam" en 1x de opstart partitie
en 2x de Windows 10
9171cf4122-Ashampoo_Snap_2016.01.15_16h54m27s_011_.png
 
inderdaad Luc dit was me nog niet opgevallen ..
@mdc1756 indien je systeem niet meer te benaderen valt en je wilt een image terug zetten dan vrees ik er voor ...
dit omdat jij dus jouw "backups" op de C laat wegschrijven ...
zoals vermeld door Luc dien je een externe schijf te gebruiken .
 
Qtex, in uw geval maak je dus een image van je hdd (D) en dan selecteer je nog partitie zonder naam
maakt het uit welke partitie zonder naam ik aanvink
ik heb geen dual boot en ik weet dat ik mijn image op een externe hdd moet zetten, ik was nog niet bezig met het maken van de image,
ik had alleen het programma geopend
door systeem gereserveerd vink je dus ook niet aan, alhoewel dit bij mij ook niet staat,
ik zal eens mijn schijfbeheer doormailen
 
zie mijn afbeelding ...
de SSD heeft 3 partities en deze neem ik dan ook mee in het aanmaken van de backup..
maak ik een backup aan van de HDD dan dien ik maar 2 partities aan te vinken omdat de opstart sektor in de Windows aanwezig is ( waarom dit zo is weet ik niet maar het is nu eenmaal zo ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan