Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wie van jullie heeft een tuin, en bewerkt deze.

Wij zijn nu 1 maand verhuis, en de tuin was een woesternij.
Tuin is zo een 60 meter lang op 5 meter.
Deze heb ik zo een 50 meter omgespit en gras gezaaid (voor de kids) en groenten geplant.
Vandaag de laatste groenetn geplant ( spinazie, broccoli, wortels, prinsesieboontjes, rodekool, prei, selder, sla, radijzen.

Nu heb ik wat te weinig grond om verder te planten.
Mijn gebuurvrouw is 80 jaar en komt niet meer in haar tuin, dus mag ik nog eens over 150 vierkante meter beschikken daar begin ik morgen aan.
 
Heb mijn huis met hof eind december 2006 verkocht en een mooi appartement gekocht.En heb er nog geen enkele seconde spijt van.Moet wel zeggen dat ik geen kinderen heb.
Walter
 
Ivan als toekomstige boer vergeet niet de salotjes met de worteltjes naar boven te steken in de grond,dan moet je niet bemesten,met de prei planten hetzelfde Roolingkes naar boven en groensel in de grond. Alle tips welkom bij Boer IVAN
 
Wie van jullie heeft een tuin, en bewerkt deze.

Wij zijn nu 1 maand verhuis, en de tuin was een woesternij.
Tuin is zo een 60 meter lang op 5 meter.
Deze heb ik zo een 50 meter omgespit en gras gezaaid (voor de kids) en groenten geplant.
Vandaag de laatste groenetn geplant ( spinazie, broccoli, wortels, prinsesieboontjes, rodekool, prei, selder, sla, radijzen.

Nu heb ik wat te weinig grond om verder te planten.
Mijn gebuurvrouw is 80 jaar en komt niet meer in haar tuin, dus mag ik nog eens over 150 vierkante meter beschikken daar begin ik morgen aan.

Ten rade gaan bij ons Jakske,he Ivan;)

Die kent er alles van :p

SIMBA
 
Goed Ivan, misschien vanaf vandaag Boer Ivan, ipv boer Charel.
Heb zelf onlangs nog een stuk aan de buren gevraagd en gekregen. Mijn huis staat op 10 are, huis met gazon. Buren zijn ook al op leeftijd, dus dit was gemakkelijk voor hun. Is plezant af & toe werken in de tuin. Maar let op!!! plant uw augurken niet te dicht naast uw pompoenen, anders krijg pomppurken.(lachen)(lachen):yahoo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan