In werkbalk collecties selecteren gaat niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello, iedereen hier ben ik weer (spijtig maar weer met problemen) (lachen)
Mijn filmpje gemaakt met handicam (Canon) met mini DVD in het toestel, gefinaliseerd en bekeken via mn DVD speler op TV. wanneer ik dit DVD tje kopieer naar mn pc, map documenten en ik open Windows Movie Maker druk op bestanden importeren door op Bestand, importeren en collecties te klikken...zou ik in de werkbalk collecties moeten kunnen selecteren, doch kan collecties niet terug vinden in de werkbalk...;!

2 de vraag hoe kan het zijn dat Windows Movie Maker mijn bestanden van het opgenomen Mini DVDfilmpje niet kan inlezen dit om te kunnen bewerken, knippen en plakken...Alhoewel ik het op mijn pc kan bekijken.. het start op in Cyberlink power TV...zelf zit in nog maar in een experimenterende fase maar heb mij al uren geergerd daar ik geen mm vooruit kom..dus ten einde raad hier naartoe..(nar)
 
welke extentie hebben de bestanden,mogelijk zijn er geen codec's opgenomen in de movie maker

lees dit eens eventueel door:

Een camcorder met een DV-in aansluiting is ideaal voor het bewerken van videomateriaal. Daar waar alle Mini DV camcorders de mogelijkheid bieden om DV signalen naar een computer te sturen, stellen modellen met DV-in u in staat op een computer bewerkte video’s terug te zenden naar de camcorder om deze op te slaan op Mini DV tape. DV-in is een onmisbare functie voor enthousiaste videomakers en video-editors.

je moet de mini dvd vanuit camcorder rechtstreeks naar je pc versturen om daarna te bewerken
Canon België - DV-in / AV-in Video Editing
 
Laatst bewerkt door een moderator:
welke extentie hebben de bestanden,mogelijk zijn er geen codec's opgenomen in de movie maker

lees dit eens eventueel door:

Een camcorder met een DV-in aansluiting is ideaal voor het bewerken van videomateriaal. Daar waar alle Mini DV camcorders de mogelijkheid bieden om DV signalen naar een computer te sturen, stellen modellen met DV-in u in staat op een computer bewerkte video’s terug te zenden naar de camcorder om deze op te slaan op Mini DV tape. DV-in is een onmisbare functie voor enthousiaste videomakers en video-editors.

je moet de mini dvd vanuit camcorder rechtstreeks naar je pc versturen om daarna te bewerken
Canon België - DV-in / AV-in Video Editing
heb zojuist gaan kijken en voor zover ik begrijp wat je bedoeld lees ik...VTS_01_VOB en VIDEO-TS.INFO om er enkele te noemen.. wat stel jij voor?

Heb model DC20 van Canon met 8mm DVD tjes in de Handycam...dus uit de camcorder en dan op pc bekijken is geen probleem maar als ik opsla op C:/ kan movie maker het blijkbaar niet inlezen? Heb jij een mogelijke oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan