Status
Niet open voor verdere reacties.

coiske

Overleden
ik heb een website gemaakt met webdesigner 6 van magix. ik heb daar ook een gratis hosting. na het invullen van de juiste stappen zoals server adres ftp.magix-online.com + loging en paswoord moest is de site online zetten doch alle gegevens staan op die server maar als in naar die gemaakte websit gaat staat er alleen maar website in de maak en volgens de uitleg van het programma zou de site onmiddelijk online zijn
in de uitleg staat er ook dat er een index.htm moet zijn en die is er
ik heb dan ook eens geprobleerd om die website online te zetten met ipswich ws ftp 12 en alles is ook langs daar op de server gezet maar dat helpt ook niet

het probleem zit hem in de index.htm die maar niet wil starten of die niet op de juiste manier is geplaatst of iets dergelijk

weet iemand daar raad mee hoe dat in feite moet arrangeren

bedankt op voorhand
 
Kan je eens nakijken welke andere bestanden er in de root van je FTP site staan? Het kan zijn dat er bijvoorbeeld een aantal standaard bestanden opstaan die "website in aanmaak" weergeven. Index.html is een veel voorkomend opstart bestand voor een website, maar er kan bijvoorbeeld ook een default.aspx staan ofzo... Ik weet eigenlijk niet welke dan voorrang krijgt...
 
bedankt voor de hulp
maar alles is nu opgelost
ik moest na het creëren van de gratis host deze nog activeren op de ftp server en nu is alles geluk
hierbij de website orchideetje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan