Status
Niet open voor verdere reacties.
Hola, ik ben op zoek waarom bepaalde (freeware) programs bij het sluiten het bericht geven dat er niet naar een ini of dat bestand kan geschreven worden... .
Graag jullie mening aub
 
Het deksel mag erop!!! Van harte dank.
Ik had ook de maker van het programma aangeschreven en die heeft zich de moeite getroost van te antwoorden. Het gaat om het programma freeware windows registry cleaner en hij zegt het volgende:
I found the problem. For example, you run the software by using the account of 'Administrator' and created the 'settings.dat'. When you log on the system by using the account of 'Users' next time, the software can not modify the 'settings.dat' as it was created by advanced user. You also can not delete the file on the Explorer. So you need to user the old user again. Or re-install the software on another folder in the current user. Please tell me the result if you fix the problem.

Best Regards.

Wel is er nog een probleempje: Avira geeft een malware-melding omtrent het downloaden van de pagina. Ik heb Avira aangeschreven en die hebben het onderzocht. Het blijkt inderdaad NIET om malware te gaan. Ze moeten de uitzondering nog toevoegen in hun lijst maar dit kan misschien nog wat duren. Ik heb uiteraard ook de ontwikkelaar van dit programma hiermee gelukkig kunnen maken door hem de resultaten van Avira antivirus Lab door te sturen. Zo zijn we weer allen gelukkig.

BESTE DANK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan