Windows 10 inktpatronen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo
Ik heb een Epson printer Expression XP 540

wat is de beste site om vervangpatronen te kopen

alleen inkt.nl
of
123 inkt.nl

greets

Ed
 
Als je liters inkt er in de week doorheen jaagt zou ik voor een goedkoper alternatief gaan om kosten te besparen.
123inkt heb ik goede ervaring mee in de tijd dat ik nog veel moest uitprinten.
Als je zo nu en dan eens wat uit print zou ik geen risico nemen en voor de originele cartridges gaan. Iets duurder maar als je weinig moet afdrukken scheelt het niet zo veel.

Ik heb nog wel een printer met originele cartridge hier thuis staan, maar als ik daar nog tien A4 velletjes per jaar mee afdrukt is dat veel.
 
bedankt allemaal voor de goede tips, wij printen niet zoveel maar een keer per jaar toch een 100 tal pagina's
123 inkt ken ik
replacedirect ken ik ook , inktmedia kende ik nog niet.
even testen

MIK wat bedoel jij met je vraag
 
MIK wat bedoel jij met je vraag
Ieder printcartridge heeft toch een nummer. De Epson DX 8400 heeft TO711-TO712-TO713-TO714
De Epson Expression Home XP-255 heeft de Epson29 nodig. Als daar achter dit nummer van Epson een XL staat zijn de cartridges met een grotere inktinhoud. Dat maakt ook een heel verschil.
 
Electro DB in Anderlecht biedt eveneens heel scherpe prijzen. Enkel de verzending is aan de dure kant (€ 7.29) - Verder kan je er (heel goedkoop) terecht voor allerhande electro huishoud- en andere...
 
Vroeger bestelde ik bij webink4u , nu bij Sneltoner omwille van schrappen aanbod Canon.
Zeer snelle levering en groter volume in mijn geval (Canon MX495) voor wel heel competitieve prijs.
Enkel gratis levering vana 50€ is nadeel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan