Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
gisteren bracht een kennis van mij zijn laptop (om er samen eens naar te kijken voor een oplossing)
tijdens het updaten is deze uitgevallen
en nu krijgt hij eerst de blauwe windows 10 vierkantjes
met eronder de streepjes die ronddraaien
en na enkele seconden valt hij op "zwart" scherm met alleen de cursor
verder doet hij totaal niets meer
niet met F2-F8-F10 etc start totaal niet op
is hier iets aan te doen?
daar ik zelf in de 70 ben is dit voor mij hokus / pokus

mvg Egidius
 
tijdens het updaten is deze uitgevallen vermeld je...
nu wel dan gebruikte je waarschijnlijk de laptop op de accu en ben je vergeten om de lader er aan te hangen .

*wat jouw probleem betreft dien je nu het volgende te doen ...
zorg eerst dat de laptop uit staat ..
verwijder nu de accu en koppel de stroomadapter aan ...
druk op de knop opstarten en tijdens het eerste scherm trek je de adapter los > de laptop valt nu geforceerd uit ..
**dit geforceerd uitvallen dien je 3x te herhalen ...daarna koppel je de accu er terug aan en je start de laptop vervolgens weer normaal op ..
deze zou nu moeten doorstarten of moeten aangeven dat hij zichzelf gaat herstellen (laat dit dan ook gebeuren ) ..
daarna zou je deze weer kunnen gebruiken .
 
tijdens het updaten is deze uitgevallen vermeld je...
nu wel dan gebruikte je waarschijnlijk de laptop op de accu en ben je vergeten om de lader er aan te hangen .

*wat jouw probleem betreft dien je nu het volgende te doen ...
zorg eerst dat de laptop uit staat ..
verwijder nu de accu en koppel de stroomadapter aan ...
druk op de knop opstarten en tijdens het eerste scherm trek je de adapter los > de laptop valt nu geforceerd uit ..
**dit geforceerd uitvallen dien je 3x te herhalen ...daarna koppel je de accu er terug aan en je start de laptop vervolgens weer normaal op ..
deze zou nu moeten doorstarten of moeten aangeven dat hij zichzelf gaat herstellen (laat dit dan ook gebeuren ) ..
daarna zou je deze weer kunnen gebruiken .

alvast bedankt voor uw reaktie
bovenstaand gedaan
dan verschijnt een rood scherm met draaiende puntjes met daaronder de tekst "een ogenblik geduld"
dit scherm heb ik nu al ± 8 min
en verder doet hij niets
 
"een ogenblik geduld " wel een ogenblik kan soms wel een geruime tijd worden wees echter geduldig en laat alles op zijn beloop .... de Windows hersteld zichzelf .
 
met een geruime tijd bedoelde ik tussen 1 uur een 3uren maar zeker geen 22 uren ...denkelijk dien je de Windows 10 er volledig opnieuw op te zetten ..
belangrijk is dan dat je dus geen licentie code ingeeft ook al word dit je gevraagd dan nog sla je deze stap over ..
jouw Windows10 staat geregistreerd bij Microsoft en zal bijgevolg dan ook geactiveerd worden de eerste keer dat je online gaat ... tenminste als de activatie servers bereikbaar zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan