Gisteren overschrijving willen doen met Bpost met kaartlezer : "authenticatie mislukt" !!
Na contact met tel. helpcentrum van Bpost (26 min) + 3-tal pogingen, diende ik 24u te wachten om - na een reset van de kaart - vanmorgen opnieuw te proberen.
Het was wel mijn laatste poging en daarom opnieuw het contactcentrum opgebeld. Opnieuw tot 3x dezelfde gegevens ingevoerd, doch weer zonder resultaat. De helpdest vertelde dat er blijkbaar moeilijkheden zijn met recente kaarten (nieuwe kaart gekregen 2 weken terug) en dus zou ik na een tweede reset morgen (na 24u) een kleine geldafhaling ter activatie moeten verrichten en opnieuw proberen...
Op 7 nov. jl werkte die kaart nochtans probleemloos zowel geldafhaling als overschrijvingen en daarom twijfel ik er sterk aan dat het morgen zou lukken. Ik wou daarom eens informeren op ons forum of er hier misschien mensen zijn die hetzelfde meemaken en dat dit aan de recente W10 update zou kunnen liggen ?
Na contact met tel. helpcentrum van Bpost (26 min) + 3-tal pogingen, diende ik 24u te wachten om - na een reset van de kaart - vanmorgen opnieuw te proberen.
Het was wel mijn laatste poging en daarom opnieuw het contactcentrum opgebeld. Opnieuw tot 3x dezelfde gegevens ingevoerd, doch weer zonder resultaat. De helpdest vertelde dat er blijkbaar moeilijkheden zijn met recente kaarten (nieuwe kaart gekregen 2 weken terug) en dus zou ik na een tweede reset morgen (na 24u) een kleine geldafhaling ter activatie moeten verrichten en opnieuw proberen...
Op 7 nov. jl werkte die kaart nochtans probleemloos zowel geldafhaling als overschrijvingen en daarom twijfel ik er sterk aan dat het morgen zou lukken. Ik wou daarom eens informeren op ons forum of er hier misschien mensen zijn die hetzelfde meemaken en dat dit aan de recente W10 update zou kunnen liggen ?