Windows 10 inlogprobleem Bpost na update W10 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Gisteren overschrijving willen doen met Bpost met kaartlezer : "authenticatie mislukt" !!
Na contact met tel. helpcentrum van Bpost (26 min) + 3-tal pogingen, diende ik 24u te wachten om - na een reset van de kaart - vanmorgen opnieuw te proberen.
Het was wel mijn laatste poging en daarom opnieuw het contactcentrum opgebeld. Opnieuw tot 3x dezelfde gegevens ingevoerd, doch weer zonder resultaat. De helpdest vertelde dat er blijkbaar moeilijkheden zijn met recente kaarten (nieuwe kaart gekregen 2 weken terug) en dus zou ik na een tweede reset morgen (na 24u) een kleine geldafhaling ter activatie moeten verrichten en opnieuw proberen...
Op 7 nov. jl werkte die kaart nochtans probleemloos zowel geldafhaling als overschrijvingen en daarom twijfel ik er sterk aan dat het morgen zou lukken. Ik wou daarom eens informeren op ons forum of er hier misschien mensen zijn die hetzelfde meemaken en dat dit aan de recente W10 update zou kunnen liggen ?
 
Nee toch Philip, normaal heb ik zeker van hun geen klachten al moet ik vermelden dat ik voor 99 % enkel on line alles doe. Ik had donderdag een derde keer die hulpdesk aan de lijn, diende opnieuw na 24u (!!?? -reset zeker ?) aan een geldautmaat eerst wat geld af te halen en dan terug maar proberen. Gelukt !!! Ondertussen zag ikdat het euvel met de domiciliëring ook opgelost was en kreeg zaterdag hiervoor nog een sorry-brief ! Mooi toch ?
In elk geval 'opgelost' en toch opnieuw bedankt voor de moeite.
 
ik wist zelfs niet dat BPost nog bankactiviteiten uitvoert ! Dacht dat de 'bank van de post' al een poos terziele was gegaan.
De merknaam Bpost Bank verdwijnt eind 2023. Hij zal worden vervangen door BNP Paribas Fortis, de bank die onlangs volledig eigenaar werd van Bpost Bank. Er maken 308 medewerkers mee de overstap.
De aankondiging is het gevolg van een nieuw commercieel partnerschap tussen de bank en Bpost. Daardoor zullen vanaf 1 januari 2024 de klanten van BNP Paribas Fortis terechtkunnen in de 657 postkantoren in België, luidt het. “Concreet betekent dit dat de postkantoren dan bijna 1,5 miljoen klanten zullen bedienen. Vandaag bedienen ze 600.000 klanten van Bpost Bank.” Op die kantoren zal het groene logo en de naam BNP Paribas Fortis prijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan