Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Innobate AntiVirus Free is een nieuw gratis antivirus programma.
Het beschermt je PC niet alleen tegen virussen maar ook tegen trojans, wormen,
rootkits en andere narigheid.

Het programma heeft vele sterke punten. Het is eenvoudig in het gebruik en is in staat om verbazend
snel een computer op virussen te scannen. Wie op dat laatste toch niet wil wachten kan gebruik maken
van een scheduler en de scans automatisch laten uitvoeren. Innobate AntiVirus Free scant ook
netwerk-drives en bestanden die van internet binnenkomen.

Maar het gaat natuurlijk vooral om de resultaten. Daarin scoort Innobate AntiVirus goed.
Het vindt de aanwezige virussen en plaatst deze netjes en veilig in een afgesloten gebied op de PC.

Innobate AntiVirus Free is gratis. Maar als gebruiker dien je je wel even te registeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gratis zal een tijdelijke actie zijn geweest denk ik.
Het is niet mogelijk zelfs maar een tabblad te openen.
Steeds de melding 'you need to have a license key....'
Is dat alleen bij mij?
 
Gratis zal een tijdelijke actie zijn geweest denk ik.
Het is niet mogelijk zelfs maar een tabblad te openen.
Steeds de melding 'you need to have a license key....'
Is dat alleen bij mij?

Innobate AntiVirus Free is gratis. Maar als gebruiker dien je je wel even te registeren.
http://www.innobate.com/Products/InnobateAntiVirus/Index.HTM

Al moet ik wel toegeven dat de site wat amateuristisch overkomt... Hun software blijkt goed te scoren
maar hun download link van eigen site blijkt spoorloos (lachen)
 
Laatst bewerkt:
Er bestaat ook nog avira, is tevens een free antivirus en is tevens geschikt voor oudere systemen. Avast en AVg zijn geschikt vanaf core 2 duo processoren. al wat minder is vertraagd het systeem teveel.
grtz
 
Ik blijf bij mijn MSE. Mét off-line scans van 1: Skybot Search & Destroy. 2: MBAM; 3: SuperAntispyware. Zo nu en dan vinden ze wat, maar dat was met mijn dure Norton niet beter = Alleen veel te veel functies die niet met virusscan te maken hebben.
Grtz
WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan