Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
mijn harde schijf van mijn laptop is kapot gegaan vandaag.nieuwe besteld.denk dat mijn recovery DVDS nie oke zijn.heb ne packard bell easynote mx36-u-067 stond vista op.lol.
heb hier nog XP liggen van ne andere laptop. kan ik die gebruiken?die van pc winkel vraagd 60€ voor dit tedoen.kan ik dit zelf doen?of er trug vista opzetten?help help weet iemand raad?
groetjes navarro
 
Je kan er xp op zetten enkel moet je drivers hebben, maar je vind deze op de website van packard bell
 
als je met xp wil werken geen probleem,indien hij orgineel is nog beter
wel volledig opnieuw installen
 
XP

XP

bedankt voor antwoord rydy en ivan.maar heb zo iets nog nooit gedaan.als ik het goe versta moet ik de cds nemen van die andere pc.tot XP er op staat.dan op internet gaan en packard bell site.en wat voor drivers heb ik zo al nodig?kun je me wa op weg helpen aub
groetjes
 
Op de laptop zie je een serialnummer staan begint met sn , deze geef je hier in en dan zal je alle drivers zien van je packard bell laptop
 
dat klopt heb al op de site geweest.en dat gedaan maar zijn allemaal drivers voor vista.gaan die werken met XP
groetjes
 
de harde schijf zit er in nu.de recoveyDVDS werken nie.en als ik de recovery cdrom neem van acer gebeurd er ook niks.kan ik XP kopieren van mijn acer laptop?zie het niemeer zitten nu
groetjes
 
De cdrom van je acer ga je niet kunnen gebruiken om op een packard bell te plaatsen.
Je moet de cdrom zelf hebben van xp.

Is normaal dat de recoveyDVD niet meer werkt op je packard bell zit een andere hardware in.
 
de recovery DVD.weet nie of dat goe heb gedaan.in elk geval hij doet niks.die moet normaal toch opstarten van zelf dacht ik.kan ik XP kopieren van die andere laptop?packard vraagd 70€ voor recovery cd.en dan trug vista. nee liever niet ben vista kotsbeu.
groetjes
 
heb 3DVDS ben toen gestopt hij bleef achter DVDS vragen.en ben echt nie thuis in backup toestanden
 
Vergeet recovery DVD
Je moet xp enkel op cd hebben kopen of eens kijken in nieuwsgroepen.
 
bedankt voor de info!ben gaan zien om me aan te melden.maar heb geen paypal.ga proberen iemand te vinden met ne XP.legaal of nie maakt nie uit.maak die toch ..... lolen anders zal ik een acount aanmaken.en zeg jij dan wat ik daar just moet downloaden aub.en dan nog vip worden ook he.is ook allen bank of paypal
groetjes
 
Ok laat maar iets horen ;)
Word beschouw als opgelost, wil je dat ik het weer opendoe mij dan pm of mail ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan