Status
Niet open voor verdere reacties.
L.S.,
Ben recentelijk overgegaan van Windows 8 naar 10.
Hierbij heb ik regelmatig problemen bij het her-installeren van bepaalde software, o.a. PC Drukkerij CD's & Dvd's van easy computing.
De installatie blijft dan op een bepaald punt hangen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Vriendelijke groet,
Lagotto.
 
klik eens rechts op de install.exe of setup.exe of ander installatie bestand en kies voor "compatibiliteitsproblemen oplossen" , nu kan je een van beide mogelijkheden uitproberen...
 
Praten we hier over software van 10-15 jaar geleden? Want je moet er bij stilstaan dat er mogelijk nieuwere versies van bepaalde software bestaan, net om zulke problemen niet te hebben.
 
Praten we hier over software van 10-15 jaar geleden? Want je moet er bij stilstaan dat er mogelijk nieuwere versies van bepaalde software bestaan, net om zulke problemen niet te hebben.
ja idd , "Pc drukkerij CD enz" is al enkele jaren oud....daarom dat ik de optie meegaf om via de comptabiliteitsmodus te proberen om alsnog de software te installeren..
soms zijn die "oude" programma's nog de beste en de alternatieven soms zodanig uitgebreid dat je door de bomen het bos niet meer ziet...
ik heb ook nog "oude" software die ik niet wil vervangen door "moderne" , juist omdat het zo makkelijk is om mee werken , voor hetgeen zo'n programma moet doen voor mij ;)
 
**rechtzetting :
ik zag nu juist pas de vermelding Niet geschikt voor Windows 8 en bijgevolg zal deze dan ook niet te gebruiken zijn op de Windows 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan