installeren net framework

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik zag bij een kennis van mij (waar ik een back up van zijn laptop wilde maken) dat hij diverse updates niet binnen kreeg en met name die van net frame work 4.0
ik heb vanalles geprobeerd maar tot de dag van vandaag nog niet gelukt is er iemand die hier misschien een tip over heeft ik weet het niet meer alvast bedankt wat al gedaan
in het register gerommeld - fix it geprobeerd - net frame work opnieuw geprobeerd te installeren - via "verwijderen" (in config scherm via programmaas en onderdelen)
proberen te herstellen maar krijg iedere keer een melding dat dit niet mogelijk is etc etc
daar ik 65 Plus ben vraag ik u hier een beetje rekening mee te houden - nogmaals alvast bedankt
Gr Egidius_1
vergeten te vermelden dat we iedere keer de melding foutcode 66A kregen
 
Ook even vermelden dat het .NET Framework 4.0 een optionele update is. Dus dit bevat geen patchen ofzo. Sommige (nieuwere) applicaties maken hiervan al gebruik. Maar op termijn toch proberen te herstellen is wel een aangerade keuze.
 
hoi
n.a.v. mijn vraag zijn reeds enkele antwoorden binnen gekomen o.a. van Qtex etc maar deze oplossing had ik ook al geprobeerd maar zonder succes toch zelf ook verder gaan zoeken/google toen kwam ik onderstaand tegen en dacht "baat het niet schaat het niet" en warempel nadat de verwijderings tool zijn werk had gedaan (duurde wel enkele minuten) de net framework weer opnieuw geinstalleerd en het werkt weer als vanouds ik heb deze oplossing bewust geplaatst zodat misscien ook iemand anders hier iets aan zou kunnen hebben
ik bedank nogmaals iedereen die zich de moeite heeft gedaan om mee te denken !!
groetjes Gied DUS DE ZAAK IS OPGELOST (zie onder)

'Beveiligingsmails', wat zijn dát nou weer ...... als je hebt het over updates van .net framework 4 die een foutcode 66A geven, dan geldt dit:

Je kunt met onderstaande tool .net framework 4 grondig laten verwijderen.
.NET Framework Cleanup Tool User's Guide - Aaron Stebner's WebLog - Site Home - MSDN Blogs

Daarna .net framework 4 downloaden en opnieuw installeren:
Microsoft .NET Framework 4 Client Profile (zelfstandig installatieprogramma) downloaden in het officiële Microsoft Downloadcentrum

Hopelijk lukt die update nu wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan