Installern temperatuur sensors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Ik heb een nieuw case gekocht en ben reeds twee dagen bezig met zoeken hoe ik alle sensors voor de temperatuur te meten (cpu + videokaart) het beste kan installeren, zodat deze juiste temperaturen geven. Mijn cpu is een celeron socket 775 en mijn videokaart is van nvidia. Nu geeft de meter voor alledrie (cpu, hd, video) 26° aan. Weet iemand hoe ik dit best aanpak?
 
sensortjes

sensortjes

heb ook sensor op de cpu en de vga kaart en harddisk .in je mijn case zat een handleiding bij hoe je de sencor moet plaatsen.de eerst die voor de cpu die moet je tussen je ventilator zijn koelvin doen .en en de ander plak je gewoon op je vga kaart waar de kloelvin zit klaar en de laats is voor de harddisk. op de sensor staan de afkorting op .cpu,vga,hhd (kp)
 
daar vreesde ik al voor, de hoogste temperatuur die ik haal voor mijn cpu volgens die sensor van de case is 22°, video zeurt 10°, maar k heb ze es vastgenomen en die van de cpu zegt 10°, die van de videokaart 32°. Zou dat kunnen zijn dat een of meerdere van die sensors kapot zijn?
 
hoe heb je die sensor bevestig.er zit een plak kant aan die moet je op onderdelen bevestigen.heb je bij je moederbord een cd waar de drivers opstaan.bij staat bij ultie een asus pc temp meet programma.dat moederbord is dat een asus
(kp)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan