instellingen camera niet meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een probleem en ik zou dit hier graag willen voorleggen.
Ik bezit een digitale camera van panasonic , namelijk lumix DCM-FZ8.
Nu werkt de flits niet en ik kan die onmogelijk vinden in de menu's,verder heb ik eens het geluk gehad van naar de fabrieksinstellingen te gaan (per toeval) en zodoende alles eens opnieuw te installeren,maar nu kan ik dit ook niet meer vinden in de menu's.
Zelfs in de handleiding staat er niets over die fabrieksinstellingen.
Weet er iemand waar ik op het aparraat de nodige instellingen kan vinden ?[OPLOSSING]
Hoezo ? Heeft die hier dan niet gestaan ????
Ik heb de handleiding toegstuurd gekregen en ik had toens vermeld dat ik dit ook had maar dat ik de instelling niet kon vinden en later heb ik een bladwijzer uit de handleiding ontvangen waarin het zinnetje vermeld stond hoe ik naar fabrieksinstellingen kon gaan.
Ik had er tientallen keren over gekeken maar nu heb ik het gemarkeerd en nu weet ik terug hoe ik het moet uitvoeren .
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo ? Heeft die hier dan niet gestaan ????
Ik heb de handleiding toegstuurd gekregen en ik had toens vermeld dat ik dit ook had maar dat ik de instelling niet kon vinden en later heb ik een bladwijzer uit de handleiding ontvangen waarin het zinnetje vermeld stond hoe ik naar fabrieksinstellingen kon gaan.
Ik had er tientallen keren over gekeken maar nu heb ik het gemarkeerd en nu weet ik terug hoe ik het moet uitvoeren .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan