Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Ik heb ook eens hulp nodig

Ik heb de nieuwste versie van Thunderbird geïnstalleerd. Wel loop ik altijd tegen een probleempje waar ik geen oplossing voor vind.
Als ik mijn accountinstellingen wil opslaan, krijg ik altijd een mededeling om het hoofdwachtwoord in te vullen. Vul ik het wachtwoord van mijn account in, maar dit werkt niet . Onjuist wachtwoord. Wat word er bedoelt met het hoofdwachtwoord?
 
aangevinkt voor wachtwoord te onthouden ?

Dat is intussen opgelost, was het wachtwoord dat ik moest invoeren om me bij windows aan te melden.
Wel nu ander probleem, en in de vorige versie was dit geen enkel probleem.
SMTP instellingen.

smtp.telenet.be met mijn telenet account geen enkel probleem om te ontvangen en te verzenden
ander e-mail adres geen telenet geen enkel probleem om berichten te ontvangen, wel om te verzenden
Krijg ik een foutmelding dat de smtp instellingen van provider niet juist zijn.
In de vorige thunderbird versie werkte dit perfect.
 
Je kan ook in.telenet.be en uit.telenet.be gebruiken toch

@Mik
Ik ga het wat beter uitleggen
Ik gebruik ook een e-mail adres dat gekoppeld is aan mijn domein ..............@gezondepc.be
en ik heb ook een e-mail adres ................@telenet.be
Om het wat orderlijk te houden gebruik in windows mail voor mijn telenet account en thunderbird voor mijn domeinnaam
In windows mail werken de SMTP instellingen wel voor mijn domeinnaam, en in de vorige versie van Thunderbird 2.x waren er ook geen problemen met de SMTP instellingen voor mijn domeinnaam. Nu in Thunderbird 3.X krijg ik altijd de mededeling SMTP instellingen onjuist, kan geen verbinding maken met de server. Neem contact met je internet provider.

hier staat het ook te lezen hoe thunderbird moet ingesteld worden

http://www.byte.nl/docs/Mail-Instellingen-Thunderbird.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan