Interactive Services Detection op Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte,

Ik kreeg deze ochtend toen ik de laptop opstartte melding van iets van Interactive Services Dertection,heb al gezocht,en raak er niet vanaf,weten jullie raad,ik werk met Win 7 home edition.Heb ook es gegoogeld,en kwam toen iets tegen van UI0Detect,en dat zit er hier ook tussen,maar krijg het er niet af grrrrr
 
klik configuratiescherm ...klik verder op systeembeheer...
in het volgende venster klik je op services..
zoek hier in de lange lijst naar interactive services dertection..dubbel klik hierop en zet deze op handmatig ....standaard sta deze op handmatig !!
je kunt deze ook volledig uitzetten , dan ben je van alle vervelende meldingen af maar dit is niet aan te raden ..
er zijn niet veel windows applicaties die deze nodig hebben ..maar die ze nodig hebben kunne streken vertonen indien je deze volledig uitzet !

Bekijk bijlage 7402
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Bij mij staat het ook op »Handmatig«. Dat zal standaard zo wel zijn, want ik foeffel niet veel in »Services«. De beste handleiding heb ik gevonden in het boek van Menno Schoone: Windows 7 Optimaliseren. Je vind het allicht ook op zijn website »www.schoonepc.nl«. Behalve dit vind je er ook nog een schat aan andere informatie.
€notpboy: Graag eens laten weten hoe het is aan Qtexm.v.g., | WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan