Status
Niet open voor verdere reacties.
D

de wannes

Gast
hallo
ik heb een vraagje over spelletjes spelen op het net.
ik gebruik linux ubuntu 9.10 amd64 nu wil ik op het net spelletje spelen maar deze start niet
deze is te vinden op zita.be is mahjong connect en nog andere ook
weet iemand waar ik de mist in ga?
ik moet jullie nog bedanken voor vorige keer dan ben ik ook goed geholpen en ben vergeten te bedanken sorry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het ook gespeeld op Ubuntu 9.10 met Firefox en geen probleem , misschien moet je een flashplayer installeren .
Deze kan je vinden via " toepassingen " en dan " software installeren/verwijderen "
 
hallo
ik heb een vraagje over spelletjes spelen op het net.
ik gebruik linux ubuntu 9.10 amd64 nu wil ik op het net spelletje spelen maar deze start niet
deze is te vinden op zita.be is mahjong connect en nog andere ook
weet iemand waar ik de mist in ga?
ik moet jullie nog bedanken voor vorige keer dan ben ik ook goed geholpen en ben vergeten te bedanken sorry

je kan nog niet alle spellen spelen op ubuntu dat ligt niet aan flash player ik weet ook niet waarom dat is maar dat is gewoon zo
ik weet dat omdat ik de eerste ubuntu versie al gebruikte in eind 2004
en nu gebruik ik 9.10 en het probleem is nog steeds het zelfde.
 
deze was al geinstaleert en heb hem verwijderd en terug gezet maar tevergeefs hij doet het niet ik krijg wel de interface maar starten doet ie niet ga nog eens proberen met ubuntu terug te formateren heb een upgrade gedaan denk daar iets mis gedaan laat het in ieder geval weten toch al van harte bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan