Hallo,
Ben er weer .. pfff 6 maanden zonder portaal naar de wereld, zonder internet :rant:
Fin om het kort te stellen: ben terug naar huis dwz naar de andere kant van de taalgrens op +/- 12km van Dinant, een klein dorpje genaamd Hastière-Lavaux en 10km van de Franse grens waar mijn tweede verblijf mijn hoofdverblijf is geworden ... één enkel probleem: werk nog steeds in Gent wat ong. 170km x 2 dagelijks betekent pfff ...
Nog steeds vrijgezel met mijn twee viervoetertjes dewelke zeer binnenkort 17 en 18 jaar worden !! fin oudjes onder elkaar
Internet nu via Mobistar Internet Everywhere Multi wegens quasi enige oplossing behalve Belgacom, wat echter zijn monopoliesituatie hier misbruikt dus afgevoerd na verscheidene opschortingen van afspraak tot aansluiting ...
In het Mobistar pakket dus een e-mailaccount aangemaakt welke ik niet kan configureren in mijn Microsoft Outlook, noch in Windows Live waar ie steeds om een wachtwoord verzoekt voor de inkomende server (pop.mobistar.be).
Zenden gaat na annuleren van dit aanmeldingsvenster dan weer wel ... heb dus de accounts in zowel Outlook als WinLive dienen te verwijderen om de mail via Mobistar Webmail, via mijn persoonlijke pagina op Mobistar uiteindelijk toch mail te kunnen ontvangen -en zenden- pfff wat een omweg: inloggen, mail openen prrrr eindeloos !!!
Klinkt dit vertrouwd had ik wel graag een ruggensteuntje in dit probleem ....
Alvast tot later,
mvg, A.
Ben er weer .. pfff 6 maanden zonder portaal naar de wereld, zonder internet :rant:
Fin om het kort te stellen: ben terug naar huis dwz naar de andere kant van de taalgrens op +/- 12km van Dinant, een klein dorpje genaamd Hastière-Lavaux en 10km van de Franse grens waar mijn tweede verblijf mijn hoofdverblijf is geworden ... één enkel probleem: werk nog steeds in Gent wat ong. 170km x 2 dagelijks betekent pfff ...
Nog steeds vrijgezel met mijn twee viervoetertjes dewelke zeer binnenkort 17 en 18 jaar worden !! fin oudjes onder elkaar

Internet nu via Mobistar Internet Everywhere Multi wegens quasi enige oplossing behalve Belgacom, wat echter zijn monopoliesituatie hier misbruikt dus afgevoerd na verscheidene opschortingen van afspraak tot aansluiting ...
In het Mobistar pakket dus een e-mailaccount aangemaakt welke ik niet kan configureren in mijn Microsoft Outlook, noch in Windows Live waar ie steeds om een wachtwoord verzoekt voor de inkomende server (pop.mobistar.be).
Zenden gaat na annuleren van dit aanmeldingsvenster dan weer wel ... heb dus de accounts in zowel Outlook als WinLive dienen te verwijderen om de mail via Mobistar Webmail, via mijn persoonlijke pagina op Mobistar uiteindelijk toch mail te kunnen ontvangen -en zenden- pfff wat een omweg: inloggen, mail openen prrrr eindeloos !!!
Klinkt dit vertrouwd had ik wel graag een ruggensteuntje in dit probleem ....
Alvast tot later,
mvg, A.