Internet Explorer werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds enkele maanden heb ik Windows 8, wanneer ik nu mijn IE open in het bureaublad krijg ik deze melding.
Internet explorer werkt niet meer en wordt afgesloten.
Wat kan de oorzaak zijn en wat kan ik er eventueel aandoen?

Ludo
 
Gebruik Fix It eens Is Internet Explorer traag? 5 dingen om te proberen - Hulp en ondersteuning - Microsoft Windows

Of
1.Veeg vanaf de rechterkant van het scherm (of wijs, als u de muis gebruikt, de rechterbovenhoek van het scherm aan en verplaats de muisaanwijzer naar beneden) en klik op Zoeken. Typ Internetopties in het zoekvak en klik op Instellingen.
2.Tik of klik in de zoekresultaten op Internetopties. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen...

Opmerking: Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.

3.Klik in het venster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen

Opmerking: Als u alle persoonlijke instellingen wilt verwijderen, klikt u op het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen.

4.Sluit Internet Explorer en start het programma opnieuw om de wijzigingen door te voeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan