internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal
Ik ben de tegel van internet explorer 11 op het bureaublad kwijt, ik gebruik windows 8.1 weet iemand hoe dat ik die weer terug kan krijgen, ik heb van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.
Graag uw hulp a.u.b.

Gr. Mierske
 
open het start scherm..
klik op het pijltje dat naar beneden wijst....(er staat maar 1 pijltje )
het volgende scherm komt te voorschijn waar je met rechts op de IE snelkoppeling klikt om deze dan vast te maken aan start ..
 
Tik bij zoeken internet Explorer en open hem.
Als hij open is klik er rechts op daarna klik je op de moersleutel en klik je op het bureaublad weergeven.
Daarna klik je terug rechts en selecteer snelkoppeling maken.
 
Dat heb ik allemaal al geprobeerd maar dat is het niet, op het andere blad als ik op het pijltje gedrukt hebt is internet explorer niet te vinden, als ik hem opnieuw installeer zegt hij dat ik al internet explorer 11 heb geinstalleerd maar waar kan ik hem vbinden
 
Bij (C:)Program Files open je de map Internet Explorer en klik dan hier:
Explorer.png
 
Als je rechts klikt kan je toch Vastmaken aan start.
Je kan ook kopieren naar bureaublad.
En als je degene van het bureaublad opent kan je hem ook binnen aan de taakbalk.
Start.png
 
sinds de update naar de Win8.1 is deze er niet meer ...ook ik bemerk nu pas dat deze ontbreekt ...
en dit terwijl de anderee apps nog steeds aanwezig zijn ...
Ashampoo_Snap_2014.01.10_18h03m06s_003_.jpg
 
Ik heb hem wel nog in Windows 8.1 en heb nu net gelezen dat als je veranderd naar een andere standaard browser de app uit start verdwijnt.
Zet IE nog eens als standaard browser en kijk dan nog eens.
 
Geplaatst op3 januari 2014, 10:53
Het Firefox Metro Development Project-team laat deze week weten dat de touch-versie van Firefox voor Windows 8 op 18 maart gelanceerd zal worden. Deze versie is geoptimaliseerd voor Windows 8.1, de recente grote update voor Windows 8. Wie tot die tijd ook Firefox wil gebruiken moet het doen met de desktopversie van de browser.
Bron : tabletsmagazine : Mozilla's Firefox app voor Windows 8 wederom vertraagd | Tablets Magazine
Dus waarschijnlijk wachten tot 18 maart op Firefox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan