Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Nadat ik vandaag pc helemaal geformateerd heb, en opnieuwe xp geinstallerd heb.
Heb ik volgede probleem, kan niet meer op internet geraken, windows update gaat wel.
Drivers zijn allemaal ok.
Als ik bv in uitvoeren Google in typ krijg ik melding dat windows google niet kan vinden.
Ik dacht eerst slechte instal, maar blijkbaar niet want heb xp nu 2 de keer geinstalleerd.[OPLOSSING]
Probleem opgelost.
Blijkbaar was er een geheugenlatje stuk vervangen en alles werk weer.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je niet nog een andere cd van xp liggen? Dus een schone installatie van een andere schijf met uiteraard je eigen serienummer :)
 
Probleem lig niet aan de installatie, heb xp al 2 keer geinstalleerd met andere cd.
Draadloos netwerk gaat maar als ik nu op icon van internet explorer klik open raam even en weer weg en doet niets meer.
 
Een trucje weten om te internetten zonder browser ? (kan je gebruiken als er bv. op je werk geen browser ter beschikking is maar wel een aansluiting, of in dit geval wanneer je geen browser hebt)

Bureau accessoires - dan neem je rekenmachientje - dan klik je op help en helponderwerpen, je pagina vergroten ; dan klik je met je rechtermuisknop op de bovenste balk waar rekenmachine staat.
Selecteer dan in het snelmunuke de opdracht Naar Url gaan (staat bijna onderaan)
Het venster naar URL gaan verschijnt, bovenaan staat de huidige URL en onderaan vul je bv. http://www. site naam.be in dan OK en in het venster waar eerder verschillende artikels stonden gaat de site open. (niet vergeten dat je http:// moet gebruiken)

Voor studenten die willen op hotmail gaan werkt dit ook als het geblokkeerd staat, hi,hi en nog andere dingen ook (zouden we niet mogen vertellen, maar ja se)
 
Laatst bewerkt:
Welke internet explorer heb je staan, de 7 of de 8 reeds opgezet?
En heb je SP3 geinstalleerd?

En wat rikki zegt, Hoe doet ie het met een andere browser?
 
Probleem opgelost.
Blijkbaar was er een geheugenlatje stuk vervangen en alles werk weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan