Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms valt mijn internetverbinding plots weg (zowel bij Ethernet als bij WiFi). Als ik de computer uitschakel en weer opstart, merk ik dat de betreffende netwerkadapter is uitgeschakeld. Ik kan die weer inschakelen en dan is alles weer ok voor een paar dagen.
 
Ranger, bij de 7 USB-hoofdhub staat "De computer mag dit apparaat uitschakel om energie te besparen" telkens aangevinkt.
 

Bijlagen

  • USB.jpg
    USB.jpg
    57.5 KB · Weergaven: 89
Vandaag is de internetverbinding plots weer uitgevallen. Zelfde scenario als voorheen :
- De probleemoplosser lost niets op.
- Na heropstarten van de PC is de Netwerkadapter uitgeschakeld die ik dan weer kan inschakelen.
 
Gaat het telkens om Wireless en Wired verbinding? Hebben beiden exact hetzelfde probleem?
Over welke netwerk controllers gaat het hier, merk/model? Laatste drivers al geinstalleerd?

Heb je een goede antivirus scanner en al een volledige scan uitgevoerd?
 
- Hetzelfde probleem doet zich voor bij zowel Ethernet als Wifi.
- Hebben de meest recente drivers.
- Antivirus: Avira
gescand: geen bedreigingen
- Antimalware: Malwarebytes Anti-malware
gescand: geen bedreigingen
 

Bijlagen

  • Netwerkadapers.JPG
    Netwerkadapers.JPG
    18.1 KB · Weergaven: 86
Ranger kan gelijk hebben. Ik heb eens hetzelfde meegemaakt toen ik Acronis true image geïnstalleerd had.
Tijdens de installatie werd de verbinding verbroken. Na een warme reboot nog steeds geen verbinding.
Ik heb toen de vliegtuigmode ingeschakeld en even later weer uitgeschakeld. Probleem opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan