Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Geachte, we delen met enkele mensen een gmail adres omdat we een gezamelijke kalender nodig hebben. Dus kennen al die personen het wachtwoord. Nu heb ik zaterdag gezien dat er iemand het wachtwoord tot tweemaal toe heeft gewijzigd. Ik heb aan al die personen gevraagd of het een van hun was die het hadden gewijzigd, doch niemand weet van iets. Ik heb dan in de instellingen een beetje zitten zoeken en heb (per toeval) van die persoon zijn IP-adres gezien. Kan ik aangaande dit adres eventueel verder op zoeg gaan wie dit eventueel zou kunnen zijn?
Vriendelijke groeten.
 
Je kan in het beste geval zien van welke ISP dit komt. Bijvoorbeeld Belgacom, Telenet, ...
Als het om een lokaal IP adres gaat, ga je dit nooit weten. Lokale IP adressen zitten meestal in de range van 192.168.x.x

Maar meer dan dat ga je niet te weten komen.
 
Je kan toch een Google Kalender delen door verschillende mailadressen toe te voegen .
Ik doe dit zo voor onze lokale afdeling van het Rode kruis en dat werkt perfect .
Je kan bepaalde personen alle bevoegdheden geven en andere bvb juist raadplegen .
Via instellingen kan je dit doen .
 
heb jijzelf ooit dat gmail account aangemaakt normaal vragen ze toch alternatief e-mailadres en daar krijg je dan een mail als er iets gewijzigd is aan het account
en de vraag of jij zelf dat gewijzigd hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan