Status
Niet open voor verdere reacties.
heb op iPad een update 11.2.6 gedownl die niet volledig is doorgekomen en die kan ik niet install
heb mijn iPad aan mijn macbook gekoppeld om een copy te maken en een herstel te doen
achter dat melding kan niet herstellen of bijwerken gevolg op mijn iPad zwart scherm met een kabel en daarboven de tekst iTunes
geen enkel middel werkt om op op te starten
wie kan mij helpen
grts dewoef
 
Wat gebeurd er als je de thuisknop en de aan / uit knop ongeveer 10 seconden ingedrukt houdt ??
Je kunt ook de ipad proberen te herstellen via iTunes al vraag ik me af of de iPad zichtbaar wordt in iTune als hij niet volledig is opgestart.


  1. Sluit je iPad via USB aan op je PC of Mac
  2. Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
  3. Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPad helemaal uit
  4. Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm)
  5. Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
  6. Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
  7. Blijf de Home-knop 10 seconden ingedrukt houden.
  8. Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPad in herstelmodus is aangetroffen.
  9. Druk op de knop ‘Herstel iPad
  10. Druk daarna op ‘Herstel en werk bij
 
Laatst bewerkt:
Skippy
heb alles gedaan volgens uw gegevens en ik kan dat uitvoeren maar na herstellen en werk bij krijg ik de tekst (er is een onbekende fout waargenomen fout 3014)

als ik de thuisknop + aan knop zie ik het logo apple verschijnen en daarna weer dat kabeltje met tekst iTunes
al bedankt voor de moeite
dewoef
 
Dat kan, misschien leef je momenteel in een hotel dat bepaalde IP adressen of websites heeft geblokkeerd zoals het adres van Apple. Dit doen ze soms om het dataverkeer te beperken.
Je hebt nu dus te maken met het netwerk waar je nu in het buitenland gebruik van maakt. Daar kan jij verder niets aan doen.
Ik zou het dan thuis eens proberen.
 
Nog een opmerking hierover.
Dit kan ook in eigen land gebeuren zoals een free wifi in het winkelcentrum o.i.d.
Ligt dus aan het netwerk dat het wifi signaal aanbiedt. Men kan allerlei beperkingen, blokkades en berichtregels ingesteld hebben in de router.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan