ipod touch 32gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal heb juist een ipod touch,ben op itunes geweest heeft al mijn muziek overgezet naar ipod kreeg melding bijwerken heb ik ook gedaan.als ik nu mijn ipod opzet krijg ik icoon van itunes voor te verbinden met usb.geraak niet verder want in itunes krijg ik geen apparaten.ik krijg melding apple mobile device.ditstaat op mijn computer maar met uitroepteken,heb online gezocht voor te downloaden maar niets wie kan mij helpen aub groetjes linda
 
steek hier eerst eens info op ...bij De app Remote voor iPhone, iPad of iPod touch kan geen verbinding maken met iTunes of Apple TV

deze link geeft je de nederlands talige ondersteuning
en hier is de volledige nederlands talige handleiding ....253 blz groot lees vooral blz 49
betreffende : het Synchroniseren met iTunes
 
Laatst bewerkt:
Is de service wel gestart ?
  1. Sluit iTunes en koppel de iPhone, iPad of iPod touch los.
  2. Klik op de knop Start van Windows
    TS1567--start_button--en.jpg
    .
  3. In het veld Zoekopdracht starten typt u Services.
  4. Klik in het onderdeel Programma's van de zoekresultaten op "Services".
  5. Kies Apple Mobile Device en klik op Service stoppen zoals hieronder wordt weergegeven:
    TS1567_03-nl.jpg
  6. Nadat de service is gestopt, klikt u op De service starten.
  7. Wanneer de service Apple Mobile Device opnieuw is gestart, opent u iTunes nogmaals en sluit u het apparaat aan.
 
bedankt voor het berichtje maar apple mobile device staat daar niet bij.gr

was nog iets vergeten ik heb vista
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  1. Sluit het apparaat op de computer aan.
  2. Sluit iTunes af als het wordt gestart.
  3. Klik op het menu Start, klik met de rechtermuisknop op Computer en kies Eigenschappen.
  4. Klik in de linkerbovenhoek op Apparaatbeheer. Het venster Apparaatbeheer opent.
  5. Klik in de rechterkolom op het pluspictogram (+) (of op het openvouwdriehoekje (
    Disclosure%20Triangle%207.png
    ) in Windows 7) naast Universal Serial Bus-controllers om deze selectie uit te vouwen.
  6. TS1538_03--device_manager--nl.png
  7. Zoek het USB-stuurprogramma van Apple Mobile Device in deze lijst. Als deze vermelding zonder een pijl naar beneden, "!" of "?" wordt weergegeven, is dit stuurprogramma correct geïnstalleerd. Ga verder met het onderdeel "Zoek software voor mobiele telefoons van andere fabrikanten".
  8. Als het USB-stuurprogramma van Apple Mobile Device niet in de lijst voorkomt, gaat u verder met het onderdeel "Als het USB-stuurprogramma van Apple Mobile Device niet in de lijst voorkomt".
  • Een pijl omlaag naast de vermelding van het apparaat in Apparaatbeheer geeft aan dat het apparaat is uitgeschakeld. Als u dit apparaat wilt inschakelen, klikt u met de rechtermuisknop op de vermelding in Apparaatbeheer en kiest u Inschakelen in het snelmenu.
    TS1538_04--enable-002-nl.png
Als het USB-stuurprogramma van Apple Mobile Device in de lijst voorkomt maar een uitroepteken of vraagteken boven de vermelding vertoont, gaat u verder met de volgende stappen om het stuurprogramma van Apple Mobile Device opnieuw te installeren.
[h=4]Het stuurprogramma van Apple Mobile Device opnieuw installeren[/h]
  1. Klik met de rechtermuisknop op de vermelding van het Apple Mobile Device in Apparaatbeheer en kies Installatie ongedaan maken in het snelmenu.
  2. Selecteer het aankruisvakje "De stuurprogramma's voor dit apparaat verwijderen" en klik op OK wanneer u hierom wordt gevraagd.
    TS1538-windows_7-delete_driver-001-nl.png
  3. Klik in het dialoogvenster dat verschijnt op OK.
  4. Klik met de rechtermuisknop in Apparaatbeheer op USB-controllers en kies Zoeken naar gewijzigde apparaten in het snelmenu.
Windows Vista en Windows 7:
TS1538_windows_7-device_manager-001-nl.png

Windows installeert de vereiste stuurprogramma's automatisch en probeert opnieuw verbinding te maken met het apparaat.
  • Als bij de vermelding van het USB-stuurprogramma van Apple Mobile Device nog altijd een uitroepteken of vraagteken wordt weergegeven, gaat u verder met de volgende stappen om het stuurprogramma van Apple Mobile Device handmatig bij te werken.
[h=4]Het stuurprogramma van Apple Mobile Device bijwerken[/h]
  1. Klik met de rechtermuisknop op de vermelding van het Apple Mobile Device in Apparaatbeheer en kies Stuurprogramma's bijwerken.
  2. Selecteer "Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken."
  3. Selecteer "Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer."
    TS1538-vista-let_me_pick-001-nl.png
  4. Klik op de knop Schijf. Opmerking: al de optie Schijf niet beschikbaar is, kiest u een apparaatcategorie zoals Mobiele telefoon of Opslagapparaat, indien deze opties voorkomen, en klikt u op Volgende. De knop Schijf dient nu te verschijnen.
    TS1538-vista-have_disk-001-nl.png
  5. Klik op de knop Bladeren en ga naar C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
    Opmerking: als u een 64-bits versie van Windows Vista of Windows 7 gebruikt, gaat u naar C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
  6. Dubbelklik op het bestand "usbaapl". (Dit bestand noemt "usbaapl64" als u een 64-bits versie van Windows hebt. Als u "usbaapl64" hier niet ziet, of als de map Drivers niet voorkomt, zoekt u in C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.)
    TS1538-vista-usbaapl-001-nl.png
  7. Klik op Openen in het venster Schijf. Klik achtereenvolgens op Volgende en Voltooien. Windows installeert het stuurprogramma.
Opmerking: als tijdens de installatie in een bericht wordt gemeld dat de software die u installeert, "niet voldoet aan de eisen van de Windows Logo-test", klikt u op Toch doorgaan om de stuurprogramma's te installeren.
 
bedankt pluis voor alle informatie maar heb de ipod terug kunnen herstellen op de computer van mijn man.alles is in orde nu.nogmaals bedankt gr linda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan