Windows 10 isoburn

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik wil de herstel cd van Tuts en lange pier branden met isoburn, maar ik krijg de melding :

5d4aa66f80978-isoburn.png


je kan de schrijfsnelheid niet instellen in Isoburn of ben ik mis?


kan ik ook niet ImgBurn gebruiken write image file to disk gebruiken?

grt,

Ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die Tuts daar neergezet heeft heeft hij ooit van mij gekregen ..als jij deze niet kunt branden dan ligt dit eerder aan u zelf ..

*bij nader inzien heb ik hier juist al de bestandjes opgehaald en pas daarna uitgepakt door enkel het eerste rar bestandje uit te pakken..
vervolgens verkreeg ik hier dus Recovery disk Windows 10 x64 en hier kan ik deze dus probleemloos met Isoburn branden ..op de laagste brandsnelheid ..

Ashampoo_Snap_woensdag 7 augustus 2019_14h39m15s_002_.png

Ashampoo_Snap_woensdag 7 augustus 2019_14h45m33s_003_.png
Ashampoo_Snap_woensdag 7 augustus 2019_14h55m43s_004_.png
 
van 1 tot 16 je dient enkel de eerste aan te klikken om deze uit te pakken en vervolgens worden al de overige uitgepakt en bekom je de iso..
je dient dus niet al de 16 rar's aan te klikken ..
 
heb MCT gebruikt goed toch, en lig hier nog met hopen dvd en cd' die moeten toch op want in de toekomst gaan die toch verdwijnen,
ik maak het niet moeilijk en we waren eigenlijk bezig over Isoburn
goedemiddag nog
ed
 
Waarom geen USB stick gemaakt met Rufus of gelijk met de Media Creation tool, kan ook gelijk op DVD ermee.
Heb je die herstelschijf niet nodig.
Valt me op dat je het allemaal vreselijk moeilijk maakt.

lees nu eens wat je zegt usb met rufus of mct kan ook op dvd mee, en dan zeg je dan heb je die schijf niet nodig, ik kan deze wijze van schrijven niet goed volgen, sorry hoor
 
Sorry voor mijn hoge iq.:LOL:

Lees het zelf eens aandachtig, het is zoals het daar staat, niet meer en niet minder maar het is de kloof tussen Nederlander zijn en Vlaming.

Herstelschijf, RAR's uitpakken tot een ISO en die branden al zijnde een ISO op een DVD of CD, zal het ook wel op passen.
Installatieschijf, met de media creation tool op een DVD branden, DAN heb je die herstelschijf niet nodig want al die reperatieonderdelen die op de herstelschijf staan staan ook op de installatie DVD.

Het verhaaltje over de USB is een toegift, gebruik al jaren dat DVD medium niet meer, die is gewoon achterhaald.
 
je zei ik krijg dit en kan toch niet branden ..
wat jij mis gedaan heb daar heb ik het raden naar en is me dus ook niet duidelijk aangezien ik dezelfde iso wel met Isoburn kon branden ..
*jij gebruikt volgens mij Winrar zou best kunnen zijn dat deze de fout heeft veroorzaakt heeft ..
tevens heeft L.P. gelijk met de bewering dat de reparatieonderdelen aanwezig zijn op een installatie media aangemaakt via het MCTool ..
om deze te bereiken dien je van zo een installatie media op te starten en na het ingeven van de land/taal instelling klik je links onder op deze pc herstellen ..
vervolgens kom je na enkelen klikjes in de herstel omgeving waar je vervolgens kan kiezen welke optie je wilt gebruiken ( Dart10 ) is hier dan niet aanwezig .
 
eerst op lange pier
Installatieschijf, met de media creation tool op een DVD branden, DAN heb je die herstelschijf niet nodig want al die reperatieonderdelen die op de herstelschijf staan staan ook op de installatie DVD.

Dat begrijp ik niet, ik heb installatie schijf met mct gemaakt.
Dan verkreeg ik mijn ISO op het bureaublad.
Ik kan die dan toch alleen maar als ISO wegbranden, of wil je zeggen pak die winrar,( van tuts) niet uit maar maak installatieschijf aan op USB ipv dvd daar het dezelfde bestanden betreft.
Komen we in de buurt?
gewoon reeparatieonderdelen op usb laten zetten
 
@mdc1756 je haalt het een en ander door elkaar ..
je zegt hier boven het mctool gebruikt te hebben om je een dvd aan te maken en te gelijkertijd verkreeg je een iso op je bureaublad ..dit kan dus nooit aangezien dit 2 verschillende bewerkingen zijn van het mctool ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan