Items windows update niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Items windows update niet zichtbaar<!-- google_ad_section_end --> <!-- / icon and title --><!-- message -->
<!-- google_ad_section_start -->zonet melding van Microsoft ontvangen dat er updates beschikbaar zijn,
venster geopend,
er zijn 11 belangrijke en 2 optionele updates beschikbaar zijn maar verder
is er niets te zien.
ik kijk altijd eerst wat er aangeboden wordt en kies dan wat er
geinstalleerd wordt.
maar nu kan ik niets zien, heeft er nog iemand deze ervaring ?
dit is de eerste keer dat dit voorkomt.

[OPLOSSING]Ik heb het volgende gedaan :eerst windows update ,dan pc opnieuw opgestart , naar windows update en dan waren de updates weer zichtbaar .Raar hè ??
De volgende dag weer naar windows update en alles werkt[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je een print screen zetten zo dat we en idee hebben waar het juist over gaat.
Ik heb het voorgehad dat dit overzicht veranderd is, maar wil toch eerst weten of we over hetzelfde praten.
 
Zie hier een print screen van windows update windows update.jpg
 

Bijlagen

  • windows update.jpg
    windows update.jpg
    20.5 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
zeker ook deze eens lezen. de downloads die er op staan zijn wel voor engelstalige vista, maar er staan goede tips in. kan te maken hebben met het feit dat je niet alle recente plugins hebt.
 
Ik denk eerder dat het probleem in de explorer zit, of heel misschien in aero, afgaand op de afbeelding.
Dan moet je dit op andere schermen ook hebben.
Probeer eerst eens dit:

Start/Configuratiescherm (klassieke weergave)
Dubbelklik ' systeem ' en kies geavanceerde instelingen (als deze tenminste zichtbaar zijn)
kies tab geavanceerd en druk op ' prestaties '
Stel in op ' beste prestatie's ' zodat aero en dergelijke uit staan.
Bevestig met een druk op ' toepassen ' en ' ok '
Herstart de pc en probeer eens of je handmatig naar updates kan zoeken.
 
Hallo,

Ik heb het volgende gedaan :eerst windows update ,dan pc opnieuw opgestart , naar windows update en dan waren de updates weer zichtbaar .Raar hè ??
De volgende dag weer naar windows update en alles werkt
Mag slotje op.
 
Er zat waarschijnlijk een foutje in je systeem.
Deze worden automatisch hersteld door vista.
Een schijfcontrole kan je nog doen voor de zekerheid, en doe ook eens een defragmentatie als het allemaal lang geleden is.
Dit neemt wel enige tijd in beslag, maar is toch aangeraden af en toe eens te doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan