Itunes 9.0.3 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een probleem met mijn Windows 7 , moest ik ook Itunes opnieuw installeren. Sinsdien werkt er niks meer. het icoontje op het bureaublad aanklikken. Itunes start niet. Via program files(x86) ook niet. Wanneer ik aanklik met administrator rechten start die wel op maar dan kan ik niks toevoegen in mijn bibliotheek. geen muziek,geen films ,niks nada. Wie kan me helpen een oplossing te geven . Mvg
 
niet te vinden !!! itunes 9.0.3.15 64bit

niet te vinden !!! itunes 9.0.3.15 64bit

heb al 100 keer opnieuw itunes verwijderd, geinstalleerd , met windows cleanup install , machtegingen aangepast , cookies verwijderd, ccleaner , alles uit de regfiles gesmeten enz maar ik kan het probleem niet vinden. als itunes op het bureaublad open staat , dan komt er vanaf dat ik een muziek of filmbestand naar de bibliotheek wil slepen , een rode verbodscirkel aan de muispijl te hangen en kan dus niks daarin krijgen. Ik kan in de map waar Itunes is geinstalleerd wel een bestand kopieeren zonder dat hij adminstrator rechten vraagt , dus dat zit goed. ook kan ik wel via de menu van Itunes , een volledige map met mp3 bestanden naar de bibliotheek kopieren. Maar dus geen losse bestanden. Wat is er nu eigenlijk aan de hand ?
 
ik begrijp dat niet iedereen alles kan weten , maar is er dan soms iemand die weet waar ik mij moet richten voor dit probleem ? Ik heb vandaag opnieuw een clean install gedaan van W7 ( inc formateren ) en het probleem is NIET opgelost. Please help .
 
Je gebruikt de 64-bits versie van W7 ? Wat velen misschien niet weten of niet aan denken, is dat niet Microsoft producten met de 64-bits versie van W7 niet compatibel zijn.

Misschien hier eens meer raad vragen
http://www.apple.com/support/
 
Laatst bewerkt:
ik had vroeger quicktime ja, maar nu ook en ik heb beiden alles al tezamen en apart geinstalleerd ( itunes apart,quicktime apart , en beiden tezamen ) . Maar wat ik niet snap is dat ik windows 7 volledig opnieuw heb geinstalleerd en het nog niet werkt .
 
Even alles er af gooien van itunes ook in het register alles verwijderen dit kan wel een tijdje in beslag nemen hoor , laten zoeken tot hij niets meer vindt.

Nadien Itunes de laatste versie kan je hier downloaden de gewenste versie voor jou besturing kiezen en opnieuw installeren zo zou het moeten werken ;)
 

Bijlagen

  • itunes..JPG
    itunes..JPG
    39.2 KB · Weergaven: 86
  • regedit1..jpg
    regedit1..jpg
    25.3 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt:
ik begrijp dat niet iedereen alles kan weten , maar is er dan soms iemand die weet waar ik mij moet richten voor dit probleem ? Ik heb vandaag opnieuw een clean install gedaan van W7 ( inc formateren ) en het probleem is NIET opgelost. Please help .

Niet gelezen Danny?
Had je voordien upgrade gedaan van vista naar windows 7?
Er moeten bestandjes (.dll, .sys) verkeerd terecht komen, bij vlite stelt zich ook dat probleem.
Krijg je niet dergelijke foutmeldingen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan