Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Ik geraak door de band wel uit de sh** als ik weer eens aan het knoeien ben geweest aan m'n pctje. Maar deze keer niet. Zoals velen onder ons maak ik er een erezaak van om dat ding optimaal te laten draaien.

Bij een recent onderhoudje heb ik o.a. een driverupdate gedaan. Zowel voor de intel-chipset als voor de usbussen, de externe hardware, video-en audiokaarten etc. 'k Ben daar zeer tevreden over ( vooral grafisch ) maar wanneer ik nu audio afspeel met itunes schokt dat een beetje. Vergelijk het met een krasje op een klassieke cd: het verspringt een fractie van een seconde, maar dan wel constant, zowel bij eigen tracks als stream via de radio. Zéér irritant, zeker als je audiofreak bent zoals ik.

Het kan toch niet zijn dat ik naar een eerdere config moet terug gaan via systeemherstel om dit te verhelpen? (de beperkte vaardigheden die ik heb heb ik allemaal al toegepast.)

Is er iemand die al een vergelijkbare ervaring heeft gehad en/of hier een oplossing voor kent? Is er bvb firmware die dit euvel oplost ofzo?

*edit* : 'k heb ondertussen de recentste versie van itunes nog maar es afgehaald en geïnstalleerd via deze link van Filiep hier, niks gekort....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan