Status
Niet open voor verdere reacties.
beste
mijn i tunes wil niet synchroniseren ,en, herkend mijn i phone niet in i tunes op de laptop
wanneer ik i phone aansluit herkend de pc hem wel maar i tunes niet .
op een ander pc doet hij het wel dus ligt niet aan i phone of kabeltje!
w 10 is up to date en i phone ook.
wie kan mij helpen aub?

gr amigo
 
als jij iTunes open heb staan dan dien je eens op bewerken te klikken ... kies voorkeuren ..klik verder op apparaten en ga vervolgens eens na of hier het vinkje aanstaat bij automatische synchronisatie van ipods, iPhones en ipads voorkomen aangevinkt staat ..indien zo ontvink je deze optie ...desnoods kun je ook de synchronisatie geschiedenis opnieuw instellen ..
 
Merci voor info,maar dit had ik al geprobeerd en helpt niet.en het rare is computer en ik Phone reageren wel op elkaar he. Telkens wanneer ik hem in of uit trek hoor je dat geluidje en in pc onderdelen computer in hij wel te vinden maar ik Tunes niet.
 
Probeer dit eens

itunes.png
 
tja dat geluidje hoor ik hier ook maar de driver blijkt hier dus niet geinstalleerd te kunnen worden ...en wellicht zit jij dus met hetzelfde probleem betreffende het niet kunnen installeren van de nodiger driver omdat deze dus niet gevonden word !
*kies ik bij het aansluiten voor massa opslag dan word deze dus wel gevonden door Windows echter kies ik voor de com aansluiting dan hoor ik dus het bekend geluidje maar word deze dus niet herkend door Windows en bijgevolg niet verbonden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan