IZARC uitpakker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
De veel te weinig geprezen TOPTips doorbladerd .

Vruchteloos op zoek naar een "Zippertje" dat .rar, .zip enz gratis wil uitpakken.
Lang IZARC gebruikt, werkt plots niet meer. Nu blijkt , wanneer ik Izarc opnieuw wil downloaden, alles besmet met malware, moeilijk te verwijderen balken en zo.

Mijn vraagje: Kan u me helpen aan Izarc met een proper zieltje zonder spyware ?

Met mijn gemeende dank, ook een lekker en zonnig Pasen gewenst.

merkhout
 
Beste, Bedankt, maar ik heb een probleempje.
​ Bij de recente Anti virus AVG 2013 bleek dat er een virus steekt bij de download. Heb het nogmaals geprobeerd bij pc met Avast 8. Met zelfde gevolg : virus.
Zeer veel weet ik niet van pc's, ben een echt oude senior. Maar het lijkt me toch wat verdacht.
Fijne Paasdag ! merkhout
 
Correct. ADWARE/BetterIns.OQ
Zijn trouwens verschillende AV producten die iets vinden;
https://www.virustotal.com/

Is niet echt een virus, maar zoals je vermelde krijg je wel gratis een hele hoop troep mee die je zeker niet wilt. Afblijven dus! Blijkbaar hebben ze hun serieus verlaagd tot adware... Dat wordt dus de doodsteek voor IZARC. Goed bezig jongens!

Ik raad je aan om even kennis te maken met 7zip. 7-Zip
Even goed, al dan niet beter dan IZARC. Veel commerciële toepassingen gebruiken trouwens het 7zip eigen compressie formaat in hun apps voor installer archive.
 
Bij de recente Anti virus AVG 2013 bleek dat er een virus steekt bij de download. Heb het nogmaals geprobeerd bij pc met Avast 8. Met zelfde gevolg : virus.
Zeer veel weet ik niet van pc's, ben een echt oude senior. Maar het lijkt me toch wat verdacht.
Fijne Paasdag ! merkhout

ik heb zelf de avg internet security 2013 in gebruik deze gaf inderdaad een melding indien je de vinkjes aanlaat betreffende babylon , delta en Tuneup untilities 2013
ik heb deze dan zelf eens geinstalleerd en er een pdf van aangemaakt waar jij dient op te letten wel de avg gaf tijdens deze installatie niets aan ....
en Izarc 4.1.7 is werkende ...

hier de installatie werkwijze Izarc4.1.7
 
dat er bij avg iets misloopt tot daaraan toe wat wel niet zou mogen.
MAAR bij avast is er de laatste tijd geen enkele probleem geweest, werkt al jaren met avast internet security 2013 (betaalde versie) en heb nooit geen problemen gekend bij win xp en vista win7 en nu win8.
Dus dat daar een virus zou inzitten in het pakket kan ik moeilijk geloven,weet je ik werk met win8 en steeds met 2 antivirusprogramma,s de vaste is bull guard internet security en in tweee de lijn in veilige modus met avast
mijn pc werkt evenrap en verder geen problemen het enige waar je moet opletten dat je maar een firewal gebruikt en dat je bij het opstarten eentje uitvinkt.
ik hoor de laatste tijd zeggen dat 2 niet samenwerken maar dat moet ik tegenspreken.dus bij avast lijkt het niet mogelijk tenzij eral een virus in je pc aanwezig is.voor je avg of avast download deze kan de boel al verknoeien?
 
Beste Qtex,DDragon, Zorro
Bedankt voor jullie snelle reactie.
Eigenaardig, ook de pdf over Izarc (Otex) wordt bij Avast gezien als Virus en wordt autom. verwijderd.....
Geen nood, ik heb 7-zip op mijn pc staan. Adieu Izarc !
Hartelijk dank voor jullie hulp !
Nog een fijne Paasdag

merkhout
 
Beste Qtex,DDragon, Zorro
Bedankt voor jullie snelle reactie.
Eigenaardig, ook de pdf over Izarc (Otex) wordt bij Avast gezien als Virus en wordt autom. verwijderd.....
Geen nood, ik heb 7-zip op mijn pc staan. Adieu Izarc !
Hartelijk dank voor jullie hulp !
Nog een fijne Paasdag

merkhout

eigenaardig is dit allezins en volkomen onterecht mijn gedacht ....waarom dit gebeurd is me een Raadsel !
ook een fijne 2de paasdag voor u .

allezins je bent verder geholpen door dat je 7 -zip gebruikt nu !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan