Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,
dus om de een of andere reden staat er geen java meer op mijn laptop!!
echt k*t!!
nu, wnr ik dan java terug probeer down te loaden,
lukt het niet!! Dan komt er dit op:

Bij de poging Java™-software automatisch op uw pc te installeren, heeft zich een probleem voorgedaan. De Java-software is als gevolg daarvan niet correct geïnstalleerd.
Gebruikers van Windows XP SP2: krijgt u een foutmelding, kijk dan of u boven aan deze pagina een gele balk ziet met de tekst This site might require the following ActiveX control: 'J2SE Runtime Environment 5.0 Update 11 ' from 'Sun Microsystems, Inc.'. Klik hier om te installeren...) Klik op de gele balk en kies Install ActiveX Control... (ActiveX-besturingselement installeren...) om verder te gaan met de installatie.

Maar er staat helemaal geen gele balk!!!
Weet iemand hoe dit komt of hoe ik java dan wel kan downloaden?!?

thx
 
Download Java Runtime Environment (JRE) 6.0.

* Scroll omlaag naar : "The J2SE Runtime Environment (JRE) allows end-users to run Java applications".
* Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
* Vink aan: "Accept License Agreement".
* De pagina zal herladen.
* Klik op de link om Windows Offline Installation te downloaden met Meerdere-talen, en bewaar het naar je Bureaublad.
* Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
* Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
* Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
* Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
* Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
* Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
* Dubbelklik vervolgens op jre-6-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

P.S: tip van milo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan