Je computer sneller en stabieler maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste vrienden,
Wist je dat je veel snelheid en stabiliteit kunt winnen door de Windows Services juist in te stellen? Het is een kritisch werk, maar zeker de moeite waard om je systeem beter, stabieler en sneller te doen werken.
Hoe doe je dat?
Ga naar »Tips en truks« daar bespreek ik dat uitvoerig.
Succes!
WaWa
 
Overbodige programma's uit de automatische opstart halen.
En je harde schijf goed onderhouden.
En gezond verstand gebruiken . Spyware op de computer vertraagt ook je systeem.
 
Je computer sneller en stabieler maken

Agics?

Kan je dat even toelichten?

MvG

Walter-)5
 
Merci. Een openbaring. Deze site kende ik niet. Mooi!
MvG
Walter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het wordt altijd maar interessanter. Hoe vinden jullie dat toch allemaal? Ik weet wel het internet is onuitputtelijk.
MvG
Walter
 
Hoe vinden jullie dat toch allemaal? Ik weet wel het internet is onuitputtelijk.

Ik ben vroeger in mijn jeugdjaren nog bij de padvinders geweest . Nu ben ik de 50 gepasseert en heb ik een soort jachthond. Ik laat die eens aan mijn computer snuffelen en die gaat dan op zoek naar oplossingen . :lachen78:
 
Computer sneller maken

Computer sneller maken

Of je kat op je toetsenbord laten dansen?

Oeps! Ik wou een *.gifje van een typende kat hier plaatsen, maar »beheer bijlage« geeft me een grijs scherm. Pluis heeft het ook al voor gehad. Daar moet iets aan gedaan worden.

MvG

Walter
 
Swake, ik zou zeggen snuffel maar gerudt door en hopelijk vindt je nog van alles voor ons.
 
Of je kat op je toetsenbord laten dansen?

Oeps! Ik wou een *.gifje van een typende kat hier plaatsen, maar »beheer bijlage« geeft me een grijs scherm. Pluis heeft het ook al voor gehad. Daar moet iets aan gedaan worden.

MvG

Walter

Daar word morgen werk van gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan