Joomla beginner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk ben ik toch overhaald om ook eens een met joomla en wordpress te experimenteren. Maar ik bots al direct op een probleem die ik moeilijk op te lossen zie. Kan je in een joomla site 2 verschillende pagina's lay outs hebben voor dezelfde site. Voorbeeld de index pagina is een pagina met een slideshow in de midden en geen header, en knoppen onderaan. De andere pagina's bevatten header en tekstkolommen. Of moet je dat oplossen met de eerste indexpagina gewoon in html te maken en dan te verwijzen naar de andere pagina's in joomla. Zo ja hoe doe je dat met de verschillende pagina's.
 
ja dat is mogelijk je kan nog veel meer layouts maken als je wil deze moet wel wel van te voren aangeven per sjabloon.
En ja dit geld ook voor wordpress :p
 
Ik heb dus een template gemaakt met artisteer voor alle pagina's uitz home pagina. Nu moet ik er nog een maken voor de homepagina. Hoe kan ik die twee templates dan samen 1 site laten beheren. Of kan je per pagina beslissen welke template je gebruikt ?
 
Kan toch enkel maar kiezen tussen website en beheermodule. OF ben ik verkeerd. Hoe kan ik die eigenschappen per pagina wijzigen?
merci voor de vele moeite

Sorry gevonden, merci
 
Dit kan inderdaad vanaf versie 1.6. Heb je een oudere versie gaat dit niet lukken met het template.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan