Varia Journalist(en)

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Waarschijnlijk het enige beroep waarvoor enkel kleuteronderwijs volstaat.

Het megacontainerschip dat vastzit in het Suezkanaal is een "Megatanker" geworden, de lengte van het schip is ineens 75 à 100 meter gekrompen en om het vrij te krijgen moet men "benzine" lossen.

 
en het is dan ook géén boot, maar een schip ... zoek het verschil maar eens op.

Als ex-collega van journalisten wil ik echter wel de beroepscategorie verdedigen. Zoals met alles zijn er goede en slechte, slimme en domme.
Wat hier meer speelt natuurlijk is het verschil in kwaliteit tussen bronnen, kranten ... en dit komt per slot van rekening uit Het Nieuwsblad. Die gaan er wel meer losjes over.
 
en het is dan ook géén boot, maar een schip ... zoek het verschil maar eens op.

Als ex-collega van journalisten wil ik echter wel de beroepscategorie verdedigen. Zoals met alles zijn er goede en slechte, slimme en domme.
Wat hier meer speelt natuurlijk is het verschil in kwaliteit tussen bronnen, kranten ... en dit komt per slot van rekening uit Het Nieuwsblad. Die gaan er wel meer losjes over.
Het foute gebruik van het woord "boot" komt wel van uw ex-collega, niet van mij...
Dit komt van mij: <<Het megacontainerschip dat vastzit in het Suezkanaal is een "Megatanker" geworden, de lengte van het schip... >>

Die van "Het Laatste Nieuws" zijn niet beter...
 
981BDD14-A5B3-4336-AF9A-3A28DDB402DA.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan