Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan sinds kort de jumplists niet meer gebruiken.
Ik zie ze nog wel, kan zelfs nieuwe vastpinnen, of zie nieuwe recente files
maar als dan op een item in een list klik gebeurd er niets.

Heb al google geraadpleegd, ook hier in het forum gezocht,
maar nog geen oplossing gevonden.
wie weet er raad?
 
Na het ingeven van de 2de opdracht werd het probleem hersteld.
Pc herstart,
Maar het probleem prg242u niet gevonden, is nog aanwezig.
Het probleem van de jumplist daarentegen is opgelost. Alvast bedankt hiervoor, dit had ik zelf nooit kunnen vinden/bedenken.
Mag deze procedure voor nog meer problemen gebruikt worden?
 
ja deze procedure mag in feite voor elk probleem betreffende de Windows systeembestanden gebruikt worden ... door deze opdracht te starten herstel jij je huidige Windows systeembestanden door dat deze vervangen /hersteld worden vanuit een " instal.wim " bestand deze bevind zich in de map source...

*ik zal hier eens nagaan waar dat de prg242u.dll zich bevind ..
 
graag gedaan ... ik vind hier niets betreffende de prg242u op deze Windows 10 pro
heb jij eerder voor je de foutmelding verkreeg iets van software geinstalleerd of verwijderd !
 
je heb je systeem al eens geschant met de Malwarebytes ADcleaner doch deze vond dus niets verdachts ...toch wil ik je vragen om ook de Malwarebytes te draaien en je systeem eens te scannen ...welke bescherming gebruik je ...
eerder heb je de dism.exe gebruikt , heb jij je systeem al eens herstart ...
 
Gistern nog heb ik malwarebytes laten draaien, slechts 1 probleem, maar dat heeft hie opgelost.
Nog geen verbetering. Ondertussen al enkele keren (moeten) herstarten. Maar telkens Die prg242u fout.

Vandaag heb ik een rare emailfout, als ik een bericht verzend naar een groep, krijg ik van "systeembeheerder" de melding:
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: Test 5
Verzonden: 26/05/2017 14:51

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

François Van Moere op 26/05/2017 14:51
Serverfout: Ongeldige geadresseerde

Lus Joosten op 26/05/2017 14:51


Serverfout: Ongeldige geadresseerde

Maar die emails gebruik ik al jaren en zijn 100% zeker correct, komt nog als ik deze 2 personen apart email geen probleem. Dan verloopt alles goed.
Zojuist van beide geadresseerde wel de melding gekregen dat zij alle mails ook die waarvan ik een foutmeliding kreeg, ook ontvangen hebben.

Ik weer google raadplegen, zonder veel wijzer te worden.
In sysmteembeheer van windows eens gaan kijken, maar iets van mail zie ik daar niet bij staan.
Waar mijn oog wel op viel was het menu "opstarten". (eigenlijk is dat al taakbehher)
Daarin staat een file "program Launcer" met hetzelfde icoon als bij de prg242u fout.
Heb deze uitgezet, terug opgestart en geen prg242u fout meer. :yahoo:

Dus met de ene fout de andere opgelost, net zoals gister.
Een idee wat met die emails?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan