Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantis

Steunend lid
Vip Lid
Ik laaT op regelmatige basis Ccleaner zijn werk doen. Vandaag installeer ik Tuneup Utilities 2010 en Auslogics diskdefrag. Beiden vinden tal van junkfiles. Ik heb echter schrik om deze zomaar te verwijderen. Is tuneup utilities werkelijk te vertrouwen in zijn werking?
 
tuneup is zeker een zeer goed programma. ccleaner is dat ook natuurlijk , maar elk programma heeft zo'n beetje zijn eigen sterktes. ccleaner doet het bijvoorbeeld heel goed in tijdelijke systeembestanden en een glary utilities dan weer in tijdelijke browsegegevens.

auslogic doet alleen defragmenteren. die wist niks. gebruik die dus nadat je hebt opgeruimd. gebruik ook zeker de optie ' defragmenteren en optimaliseren' ervan.
 
bedankt voor snelle reply.
Tune up Utilities vond dus tal van junkfiles, ik zou die dus zonder probleem mogen verwijderen? Wel heb ik schrik om de vele foutieve register fouten die tune up vond,zomaar te laten cleanen.
Auslogics vond na de defragmentatie ook junkfiles, en verwees me naar hun eigen 'boost-speedup-pc' om dit in orde te brengen.

Pc draait echter naar behoren, zodat ik een betje twijfel om Tune Up te laten doen wat hij vraagt.....heb geen zin om mijn image terug te zetten als ik het kan vermijden he :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan