Kan CD niet openenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,

Ik zit met een probleem dat ik de cd's niet meer kan openen.
Wie kan mij helpen?
Hartelijke groetjes Elegance
 
nee. ook niet ik heb nog een laptop en een Imac en die windows bij mijn broer daar deed hij het ook niet op.
Ik heb er 9 die niet open gaan. Maar hoorde net van iemand dat ik het kon vergeten .Ik vindt
 
Sorry drukte op de verkeerde knop

nee. ook niet ik heb nog een laptop en een Imac, en die windows bij mijn broer daar deed hij het ook niet op.
Hij blijft maar lezen
Ik heb er 9 die niet open gaan. Maar hoorde net van iemand dat ik het kon vergeten .Ik heb ze wel gevonden op een externe harde schijf dus ik kan de mappen gelukkig nog opnieuw branden Maar dank je wel voor je snelle antwoord . Fijne avond nog Elegance
 
Het lijkt er op dat de cd player de bestanden en mappen niet kan inlezen, doordat deze nog niet zijn afgesloten, door het programma waarmee ze gebrand zijn. Nero In CD was bijvoorbeeld zo'n programma waarmee je dit soort fouten kreeg.
 
Ik heb Nero InCD lang niet meer gebruikt, als het met Nero InCD is gebrand, zou ik dit programma weer installeren. Hier is een optie om de CD af te sluiten. Daarna moeten de CD's met elke drive te lezen zijn.
Nero InCD is of was een programma om met Rewritable cd's geselecteerde bestanden via bijvoorbeeld de verkenner naar de CD rom drive te slepen, hierna werden deze bestanden gebrand. Deze bestanden konden alleen ingelezen worden op PC's waarop InCD stond geinstalleerd, totdat de CD werd afgesloten, hierna was inlezen op alle drives mogelijk. Daarna was het niet meer mogelijk om bestanden toe te voegen. Als ik me niet vergis was de cd ook weer te openen waarna er weer bestanden toegevoegd konden worden.

Dus: Installeer het programma waarmee de cd's gemaakt zijn en probeer deze cd's daarna af te sluiten.

[edit] Als ik me niet vergis werkte InCD ook met gewone CD's, alleen was het heropenen van deze cd natuurlijk niet mogelijk enhet verwijderen van bestanden zoals op een rewritable natuurlijk ook niet mogelijk. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel voor de antwoorden. Ik heb ze aan mijn broer mee gegeven want die heeft Nero nog, Ik laat weten hoe dat is afgelopen.
Maar ik kom zo met weer een vraag, over mijn Hard disk
Hartelijk dank Elegance
 
Graag gedaan en ik hoop dat het bij jouw broer lukt om deze cd's af te sluiten. Wat ik wel graag wil weten of dat dat het hier inderdaad om Nero InCD gaat. Vroeger vond ik dat dit een erg handig programma, maar tegenwoordig is dit programma met de huidige faciliteiten en beetje achterhaald.

Ik heb inmiddels de vraag over de Harddisk op het andere Topic beantwoord.

En zijn er nog andere vragen, wij helpen je hier graag op dit forum.
 
Dank je wel voor de hulp met de
Hij was gemaakt met NERO BURNING ROM 1 kon gesloten worden maar ging niet open . De andere gingen niet.
NOu ik heb ze maar met vakantie gezonden.
En fijn dat je nog wil helpen.
Dank je wel
Groetjes Elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan