kan dat

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

red wodka

Gast
Als ik een pwp voorstelling krijg als e-mail is dat dan mogelijk om er een foto of zo van tussen te halen om voor iets anders te gebruiken of gaat dat niet
 
ja is perfect mogelijk je klikt met rechtermuis op he bestand en kiest nieuw dan staan alle foto's los in je linker kolom je klikt deze aan die je wil en kiest voor opslaan als afbeelding en je kiest de map waar hij naartoe moet;) zie voorbeeld http://www.pctuts.be/forum/vbimghost.php?do=myimages&pp=9&page=1
je dient de pps uit je e-mail wel eerst op te slaan op je harde schijf.het is wel zo dat wanneer de pps beveiligd is tegen bewerken door derden dit niet mogelijk is dan kan je eventueel toestemming vragen aan de maker van de pps om een bepaalde foto te kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een pwp voorstelling krijg als e-mail is dat dan mogelijk om er een foto of zo van tussen te halen om voor iets anders te gebruiken of gaat dat niet

De gemakkelijkste manier is de volgende:
Sla eerst uw PPS op.
Maak dan een map aan in bijvoorbeeld "Mijn Documenten" en geef deze een naam.
Open uw PPS met Powerpoint, dus niet AFSPELEN.
Kies nu voor "Opslaan als" en sla de PPS op als "Webpagina" in de map die u reeds gemaakt hebt.
Open deze map en u hebt nu de beschikking over alle foto's die in de voorstelling staan.
 
als je je pps opslaat met " opslaan als" kan je ook de bestandsnaam veranderen van naam.pps in naam.ppt en dan heb je wat je zoekt. Persoonlijk vind ik dit de minst omslachtige en gemakkelijkste methode.Ik heb dit al veel gedaan en tot nog toe geen enkele beveiligde tegengekomen. Geluk gehad??;)
 
Laatst bewerkt:
De gemakkelijkste manier is de volgende:
Sla eerst uw PPS op.
Maak dan een map aan in bijvoorbeeld "Mijn Documenten" en geef deze een naam.
Open uw PPS met Powerpoint, dus niet AFSPELEN.
Kies nu voor "Opslaan als" en sla de PPS op als "Webpagina" in de map die u reeds gemaakt hebt.
Open deze map en u hebt nu de beschikking over alle foto's die in de voorstelling staan.


en zo kun je ook het muziekje daaruit halen als je het graag wil hebben
soms is de muziek heel mooi
 
foto uit pps

foto uit pps

als je een beveiligde pps tegen het lijf loopt doe je zo ,ga naar powerpoint en klik nieuw maken dan bovenaan op uit bestaande en zet je pps erop nu zie je links de foto's ,je klikt op deze die je wil en zet hem op heel de grote van je scherm ,dan neemt ge gewoon printscreen en je hebt je foto succes
 
muziek eruit

muziek eruit

en zo kun je ook het muziekje daaruit halen als je het graag wil hebben
soms is de muziek heel mooi

haai...hoe doe je dat dan?...de muziek eruit halen? en opslaan!
ik heb een tof liedje gevonden maar kan die niet opzoeken omdat er géén naam bijstaat...maar ik weet niet waar ik het moet halen om op te slaan...de muziek dus...heb het opgeslaan als webpagina...
thx

xu(sk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan