kan dvd nie afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik heb een vraagske, mijn vriendin heeft onlangs de cd van clouseau van hun 20 jarig bestaan gekregen, en daar zit een dvd bij.
maar ik kan hem niet afspelen met mijne media player.
ik heb bij elke formatering allerlei codecs geinstaleerd waarmee ik veel kan afspelen.
maar deze dvd weer niet.
dit krijg ik telkens ik het probeer:

"Kan deze dvd niet afspelen vanwege een probleem met de digitale kopieerbeveiliging tussen uw dvd-station, decoder en videokaart. Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren."

ik heb windows geupdated, ik heb alles geupdated in feite, dat doe ik regel matig.
weet iemand welk program of codec ofzo ik nodig heb???

alvast bedankt.
 
ahzo, en hoe doe ik dat?
t'is den eerste keer dat ik daar van hoor eerlijk gezegd.

moet blijkbaar nog veel leren.

lol

alvast bedankt voor de info, ik ga eens zoeken waar ik da kan vinden op mijne dvd.
hopelijk forceer ik niks, mij kennende

lol
 
ne dvd van clouseau zou toch zal toch regio 2 hebben zeker ?

het is het stuurprogram van de videokaart moet geupdate worden lees ik
wacht nog wat voor iemand die er meer van weet van update van videokaarten want ik ken daar niks van

ge zou al eens moeten zien welke video kaart dat er in zit

gebruikt het siw program eens
http://www.pctuts.be/showthread.php?t=19174&highlight=siw

is het de gewone mediaplayer in uwe pc ?
probeerd dan eens met powerdvd hem te spelen

http://www.downloadstad.nl/download/powerdvd.html
 
Laatst bewerkt:
normaal zijn drivers van mijn video kaart de recentste, ik update die regelmatig of als er nieuwe drivers zijn.
t'is omdat ik ook veel game dat ik da doe.
de regio heb ik gevonden maar om een of andere reden kan ik die nie verzetten, 't staat op regio 1.
t'is een phillips dvd, maar hoe da komt weet ik nie.
'k ga binnen kort mss eens zien voor anderen dvd speler.
mss formateer ik gewoon eens mijne pc, en instaleer ik alles gewoon weg opnieuw.
heb zelfs gezocht voor nieuwe drivers voor mijn dvd speler maar ik heb de recentste, dus daar ligt het nie aan.
zal tegen mijn vriendin zeggen dat ze naar de cd's moet luisteren ipv de dvd.

alvast bedankt voor de hulp.
ik ga wel eens zien wat diene power dvd is.
 
Die prullen van clouseau zijn beveiligt tegen het afspelen/copieeren op pc, doet dien uitgever al vele jaren.
Een aantal jaren geleden kon je in de meeste *platenwinkels* ook kiezen voor niet beveiligde, maar standaard werd er zo'n beveiligde in je handen geduwd.
 
was al vergeten van deze post, wel den dvd daar heb ik niks meer mee gedaan, de muziek op de cd was al genoeg, dus verder moest ik nie meer zoeken.
alvast bedankt voor de help, ik heb enkele codecs gedownload en alles zou marcheren nu, had zelfs probleem met dvd van judo, maar daar was een fout van bij de uitgever.
dat is ook opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan